Субота, 19.08.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2193
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Математичний експрес
МЕТА ПРОВЕДЕННЯ: розвиток логічного мислення, пам’яті, творчих
здібностей, інтересу до математики, поглиблення знань з предмету
ОФОРМЛЕННЯ: малюнки, кросворд.
ПІДГОТОВКА: У грі беруть участь чотири команди по п'ять чоловік.Для проведення гри готуються картки із завданнями, чисті листи паперу і фломастери для виконання завдань, кольорові картки.

ХІД ГРИ
І. СТАНЦІЯ «КМІТЛИВА»
(учні сидять за столами в групах по 5 чоловік)
Учитель: Добрий день. Сьогодні ми розпочинаємо гру «Математичний експрес»
Девіз гри «Експрес»— це радість і сміх.

Для того, щоб знати на якій станції ми знаходимося, нам потрібно розв’язати кросворд.(Кросворд)
Учитель: Перший тур

1.РОЗМИНКА.
(за кожну правильну відповідь команда отримує фішку)

1.1. Раз, два, три, чотири, п’ять - вийшов зайчик погулять, лап у зайця
рівно… (не п'ять, а чотири)
1.2. Ходить між нами така молва: шість мінус три получается. (не два, а три)
1.3. Говорив учитель Іні, що два більше, ніж... (один, а не чотирі)
1.4. Менше в десять раз, ніж метр, всім відомо… (дециметр)
1.5. Ти на пташку подивись: лап у птаха рівно . (дві, а не три)
1.6. У мене є собачка в хаті, у неї хвостів аж…(один, а не шість)
1.7. Біля дошки говорив, що кінців у палки… (дві, а не три)
1.8. Відмінник зошитом своїм гордиться: унизу, під диктантом, стоїть… (не одиниця, а п'ять)
1.9. На уроках будешь спать, у щоденник буде. (два, а не п'ять)
1.10.Ось п'ять ягідок в траві. З'їв одну, лишилось -. (не дві, а чотири)
1.11.Ми рахуєм дірки в сирі: три плюс дві – всього. (п'ять, а не чотири).

2. КОНКУРС «ХТО ШВИДШЕ?»

3.1. У якому гаманці більше грошей? Хто швидше? Учитель показує відповідні малюнки і діти визначають. (В гаманці №3. № 1- 30, № 2-242. № 3- 804)
3.2. Слоненя грало в кільця(Малюнок) .
Скільки очок він набрав? (70 очок.
3.3. КОНКУРС «РОЗУМНИК»
1.Пасажир таксі їхав в село. По дорозі він зустрів 5 вантажівок і 3 автомашини. Скільки всього машин їхало в село? (1).
2.Кришка столу має 4 кути. Один з них відпиляли. Скільки кутів стало? (5)
3.У одній сім'ї в кожного з трьох братів є сестра. Скільки дітей в сім'ї? ( 4)
4.Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг Скільки він важитиме, якщо встане на дві ноги? ( 5)
5.Двоє грали в шахи 4 години. Скільки часу грав кожний? ( 4 години)
6.Що легше: пуд вати або пуд заліза? ( однаково)
7.Супутник Землі робить одне обертання навколо Землі за 1 годину 40 хвилин,а друге за 100 хвилин. Як таке могло статися? ( 1год40хв=100хв
8.Яку геометричну фігуру вивчає покарана дитина? (Кут)
9.Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні днів тижня, ні чисел, ні місяців. (Позавчора, вчора, сьогодні і т.д.)
10. Прилад для вимірювання кутів? (транспортир)
11. Скажіть, скільки в кімнаті кішок, якщо в кожному з чотирьох кутів сидить по кішці, проти кожної кішки сидить по три кішки ?(4 кішки).
12.Над рікой летіли птахи: голуб, щука, дві синиці, два стригучи і п'ять угрів. Скільки птахів тут усіх? Ти скоріше порахуй !(5 птахів)
13.Дід, баба, внучка, Жучка, кішка, і мишка тягнули-тягнули ріпку і нарешті витягнули. Скільки очей побачили ріпку. (12)
14. Коваль підкував трійку коней. Скільки підков йому припало зробити.(12)
15. Біля їдальні, де обідали лижники, було увіткнено 20 лиж і 20 палиць. Скільки лижників ходило в похід. (10)
16. Скільки персонажів в сказці «Курочка Ряба» (4)
А як же називається наступна станція? А про це ми дізнаємося, розв’язавши кросворд.
II. СТАНЦІЯ «ПІЗНАЙКО»

2.1. Перше завдання полягає в тому, хто з вас більше за одну хвилину запише прислів’я, яке містить число. Наприклад «Один у полі не воїн» …

2.2. Друге завдання полягає в тому, щоб по черзі команди називали казку у назві якої зустрічається число. Повторювати назву не можна.
2.3. Третє завдання полягає в тому, щоб із слова, яке знаходиться в конверті утворити якомога більше слів за одну хвилину.

Учитель:
А зараз визначимо, яка назва наступної станці(Дітям пропонується роз'язати кросворд)

III. СТАНЦІЯ «ХУДОЖНИК»

3.1.Перший конкурс.
Запрошуються по одному представнику від кожної команди. Кожному гравцю необхідно одночасно лівою рукою малювати коло, а правою трикутник.

3.2. Другий конкурс
Поглянете на двох їжаків. Скажіть, чим відрізняються ці їжаки? За кожну відмінність один бал.(Дітям пропонуються малюнки і вони шукають розбіжності)

Учитель:
Ну що ж наша гра дійшла до кінця. То ж підведемо підсумки та вручимо грамоти.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: irka-radchuk (22.02.2011) | Автор: Радчук Ірина
Переглядів: 2135 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1
1  
Так це ж розробка для учнів 1-го класу!

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz