Субота, 27.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Математичний брейн-ринг
Математичний брейн-ринг
Мета: Розвивати і поглиблювати знання та інтерес учнів до математики; виховувати згуртованість, повагу до товаришів та їхньої думки.
Обладнання: Плакати з епіграфами, картки з завданнями для учасників, секундомір, аркуші паперу та ручки.

1.Всім — добрий день, друзі. —
Дівчата й хлоп'ята?
Ми раді у залі
Вас нині вітати!
2. Покликав брейн-ринг
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам —
Особливі вітання!
3. Відомо усім
Тут відсутні секрети) —
У школі різні
Вивчають предмети.
1. Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?
2. Тобі, математико,
Наші вітання,
Це ж ти нас зібрала
Усіх на змагання.
3. Сучасну і давню
Науку чудову
Сьогодні у дії
Побачимо знову.
1. Чекають тут різні
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.
2. Питання серйозні
Та є й жартівливі,
Тож будьте уважні
І будьте кмітливі.
3. Лишилось питання
Одне з'ясувати:
Хто нині в брейн-рингу
У нас буде грати

1.На сцену запрошуються наші команди. Вітайте їх оплесками.
2.А оцінювати команди буде наше вельмишановне журі.
3.Журі – це вищий виконавчий орган брейн-рингу.
1. Його рішення не підлягають обговоренню. Я к правило, це міцні і здорові люди, оскільки не мають права боліти за жодну з команд. Отже вітаємо їх:
Голова журі:___________________________________________________________
Члени журі:____________________________________________________________
______________________________________________________________________
2. І так, починаємо наші змагання. Перший конкурс – представлення команд. Він оцінюється в 10 балів. Першою буде виступати команда «Бісектриса».
3. Другою на сцену виходить команда «220»
1. Журі вже готові оцінити виступи наших команд. Оцінки команди «Бісектриса». Дякуємо. Оцінки команди «220»
2. Для того, щоб учасники мали час зайняти свої місця, а журі – порахувати бали, учні 11-А класу підготували для вас сценку «На екзамені».
Інсценівка «На екзамені»
Екзаменатор: Добувати корені вмієш?
Учень: Так, звичайно. Треба потягти за стебло рослину сильніше і корінь витягнемо з грунту.
Екзаменатор: Ні, я маю на увазі інший корінь, наприклад з дев’яти.
Учень: Це буде «дев’я», тому що в слові дев’ять суфікс –ть
Екзаменатор: Ти мене зовсім не розумієш, я кажу про квадратний корінь!!!
Учень: Квадратних коренів не буває! Бувають тільки стрижневі та мичкуваті.
Екзаменатор: Та арифметичний корінь з дев’яти!
Учень: Ага. Нарешті зрозумів. Дев’ять.
Екзаменатор: Один бал! Ви вільні!
Батько: Ну, Гришо, на скільки здав екзамен з математики?
Учень: Та…то я… не міг сьогодні добути кореня…
Мама: Ой, Божечко! Ви це чули? Уже дитину в школі змушують корені тягати. Мій бідненький синочок… (Обіймає сина і уходить зі сцени)
3. В наступному конкурсі, який ми підготували, наші учасники повинні якнайшвидше розв’язати ребуси, які містять числа.
1. Оцінювати правильність розв’язання буде наше шановне журі.
(Ведучі вручають капітанам конверти з завданнями)
2. А поки журі перевіряє правильність розв’язання ребусів, ми проведемо конкурс з нашими болільниками.
3. Уважно слухаємо правила!!! Ведучі читають питання. Хто з болільників перший підніме руку, той відповідає. Якщо відповідь правильна, він дарує 2 бали команді, за яку він боліє.
1. Отже слухаємо питання: Хто стає вищим, коли сідає? (Собака). Літак летить з Москви до Києва 1 год., а з Києва до Москви 60 хвилин. Чому така різниця? (1год=60 хв) На уроці фізкультури учні стали в один ряд за метр один від одного. Весь ряд був довжиною 25 м. Скільки було учнів? (26). Що стає легшим, коли його наповнюють? (Повітряна куля).
2. Дякуємо болільникам за допомогу нашим командам.
3. Наше журі вже готове оголосити результати другого конкурсу та суму балів за 3 конкурси.
(Журі оголошує результати)
3. В наступному конкурсі, наші команди будуть по черзі давати відповіді на питання. На обдумування дається 30 сек. Правильна відповідь оцінюється в 5 балів.
1. Перше запитання до команди «220». Якщо в 12 годин дня іде дощ, то чи можна чекати через 36 годин сонячної погоди? (Ні, буде ніч).
Наступне питання команді «Бісектриса: 6 картоплин зварилося в каструлі за 30хв.
За скільки хвилин зварилась одна картоплина? (30 хв.)
Знову питання до команди «_________________________________
______________________________________________________________________
Питання команді «_____________»________________________________________
______________________________________________________________________
Питання команді «_____________»________________________________________
______________________________________________________________________
Наступне питання команді «________».____________________________________
______________________________________________________________________
На цьому наш конкурс закінчився. Кожна з команд показала свої знання.
2. Просимо журі підбити підсумки всіх конкурсів, а також вибрати найкращого вболівальника.
3. А поки журі працює над цим нелегким завданням, до вашої уваги пропонуються мініатюри у виконанні учнів 11-А класу: ______________________
______________________________________________________________________
****
На уроці математики:
- Твоя мама пекла сьогодні пироги?
- Пекла.
- Ти з’їв один пиріг і мама дала тобі ще один. Скільки ти з’їв пирогів?
- Два.
- Добре. З’їв ти ці два пироги, а мама дала тобі ще два.
- Оце вже ні! Скільки я не з’їм!
****
Приїхала бабуся в гості до онуків.
- Ну, Василько, скажи скільки тобі років, і одержиш за кожний рік по цукерці.
- Давай, бабуню, я краще скажу, скільки Вам років.

За хвилиною — хвилина.
Ось і грі прийшов кінець.
Тож показуй нам рахунок:
Хто сьогодні молодець?
Дві команди добре грали,
Хоч без досвіду гравці
Відповіді показали,
Що обидві — молодці!
Та показує рахунок,
Що одна з команд сильніша,
І з наук твердим гранітом
Впоралась вона спритніше.
1. Кажуть, на помилках люди вчаться.
2. Боже мій. Скільки ж мені ще треба помилок зробити, щоб стати кандидатом математичних наук. (Береться руками за голову)
3. Просимо журі оголосити переможця.
(Журі оголошує переможця та нагороджує грамотами).
Дякуємо всім за увагу.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: Jastermina (03.03.2010) | Автор: Андріуца Ольга
Переглядів: 3669 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 1
1 admin  
0
Дуже цікаво, які питання командам Ви задавали?
Заключне слово якесь було, чи просто попрощалися і всі дружно розійшлися додому?

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz