Лідери і лідерство (11 клас) - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Неділя, 04.12.2016
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2159
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Лідери і лідерство (11 клас)
Тема. Лідери і лідерство
Мета: формувати моральні основи особистості засобами слова; сприяти вихованню доброї, чуйної, лагідної людини, розумінню значення поняття лідерства та рамок його втілення в життя; розвивати культуру мовлення, спілкування і поведінки учнів; виховувати потребу в самовдосконаленні, самовихованні, комунікативності.
Учитель. Згадаймо про Коперника і Галілея, про Мартіна Лютера, про Наполеона. Особистість керівника безумовно має велике значення. В 1910 році норвежці і англійці брали участь в історичному підкорені Південного полюсу. Норвежці, якими ефективно керував Руаль Амундсен, відкрили Південний полюс. Деякі тренери переходять з команди в команду, щоразу перетворюючи аутсайдерів в переможців.
На лідера впливає також і група, іноді вожаки просто-напросто відчувають, куди їх стадо готується направитись. Ще в VI столітті до н.е. Лао Цзи говорив, що „щоб вести народ за собою треба йти за ним”. Лідер, який дуже відхиляється від групових стандартів, може бути відштовхнутим.
На сьогоднішній день, в час бурхливого розвитку нових економічних відносин – ринкових, постійно збільшується потреба в керівниках, менеджерах. Лідери відіграють немалу роль у житті малих і великих груп, у прийняті групових рішень, важливих для кожного її члена.
Те, що люди, які входять в групу не можуть там знаходитися на однакових позиціях по відношенню до того, чим зайнята група (до мети її діяльності), і один до одного, мабуть, можна розглядати в якості постулату соціальної психології. Питання в тому, як розуміти і характеризувати це протистояння людей, яке закріплюється в поняттях „лідер”, „керівник”, „авторитет”, „підпорядковані” і т.д. і знаходять відображення в їх особистих характеристиках.
Кожен член групи у відповідності зі своїми діловими і особистими якостями, своїм статусом, тобто закріпленими за ним правами і обов’язками, престижем, який відображає міру його заслуг і вкладу у загальну справу, займає певне місце в системі групової організації. З цієї точки зору групова структура являє собою своєрідну ієрархію престижу і статусу членів групи. Вершину цієї ієрархічної драбини займає лідер групи, який отримує право брати на себе вирішення найвідповідальніших питань, які зачіпають інтереси всіх членів групи.
Під лідерством прийнято розуміти один з процесів організації і управління малою соціальною групою, якій сприяє досягненню групових цілей за оптимальний термін і з оптимальним ефектом, детермінований пануючими в суспільстві соціальним и відносинами.
Лідер – це член групи, який спонтанно висувається на роль неофіційного керівника в умовах певної, специфічної і, як правило, досить значної ситуації, щоб забезпечити організацію спільної, колективної діяльності людей для найбільш швидкого і успішного досягнення спільної мети .
Лідер може бути, а може і не бути офіційним керівником групи і що найкращим є випадок співпадання лідера і керівника в одній особі. Якщо ж такого спів падання немає, то ефективність діяльності групи залежить від того, як складуться відносини між офіційним керівником і неофіційним лідером або лідерами.
(Проводиться обговорення з учнями про значення лідерства)
(Думки учнів про кращі якості лідера)
(Власне бачення себе лідером (за бажанням)
Підведення підсумків
- Який краще проводити свою комунікативну діяльність
- Бачення свого місця в суспільстві
Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: Severus (26.10.2010)
Переглядів: 4066 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 1
1  
el

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2016
Сайт управляється системою uCoz