П'ятниця, 19.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Як запобігти трагічним наслідкам пожеж
Тема: Як запобігти трагічним наслідкам пожеж
Мета:
• формувати в учнів уявлення про причини виникнення пожежі в побуті та її наслідки; вчити правильно діяти у випадку виникнення пожежі в сусідів чи на інших об’єктах;
• розвивати навички самозахисту;
• виховувати розсудливість, почуття відповідальності за свої вчинки.
Обладнання: фотографії, комп’ютер, дидактичні матеріали.
Записи на дошці:
«Огонь святий мститься, як його не шануєш»
«Від злодія хата останеться, а від вогню і хата не останеться»
«Вода як візьме другому дасть, а вогонь, то пропало»
Хід роботи:
І. Організаційна частина
ІІ. Вступна частина
Запитання для розгляду:
1. Найбільш розповсюджені причини виникнення пожеж.
2. Яких елементарних правил треба дотримуватись, щоб вберегти своє житло від пожеж?
3. Що треба робити при виявленні пожежі?
4. Чого не можна робити під час пожежі?
Вчитель: Вогонь завжди потрібний людині, бо він дає тепло і світло. Без вогню людині жилося б важко. Жодного дня ми не можемо обійтися без нього. Тому людина приручає його. Сьогодні ми з’ясуємо, вогонь – друг чи вогонь – ворог?
ІІІ. Основна частина
Вчитель: Дійсно, вогонь – найстрашніша у світі стихія, тому що вона практично нічого живим не залишає на своєму шляху. Створюється надзвичайно висока температура, від якої все спалахує, вода миттєво випаровується, а вогонь усе спопеляє. Поширюється їдкий дим, що наповнює всі приміщення і не дає дихнути, бо наповнює легені чадним димом. Це дуже страшна стихія, з якою важко впоратися. Вогонь – це ворог людини.
Іноді він виходить з-під контролю. Як тоді бути? Як з вогнем боротися, коли вже щось горить? Сьогодні ми про це і поговоримо.
Назвіть найбільш розповсюджені причини виникнення пожеж.
Орієнтовані відповіді учнів:
1) необережне поводження з вогнем;
2) порушення правил будови та користування електричних приладів;
3) пустощі дітей з вогнем;
4) недотримання правил пожежної безпеки при користуванні газом;
5) підпалювання через необережність або через незнання правил пожежної безпеки.
А зараз я пропоную вам утворити речення, з’єднавши правильно ліву та праву частини.
 Для розваги і для гри а не в лісі, а ні в хаті.
 Не розпалюй сам багаття, умикати нам не слід.
 З грубки жару не беріть то вимкни всі електроприлади.
 Плитку, праску це небезпечно.
 Коли йдеш з квартири, користуйся ліхтариком.
 Не грайся з вогнем - жар в собі вогонь таїть.
 Не грайся запальничкою, сірників ти не бери.

Вчитель: Щорічно внаслідок пожеж гине та страждає значна кількість людей. В дим та попіл перетворюються цінності на мільярди гривень.
Учням пропонується переглянути презентацію, підготовлену вчителем.
Якщо виникла пожежа - рахунок часу йде на секунди. Не панікуйте та остерігайтеся: високої температури, задимленості та загазованості, обвалу конструкцій будинків і споруд, вибухів технологічного обладнання і приладів, падіння обгорілих дерев і провалів. Знайте де знаходяться засоби пожежегасіння та вмійте ними користуватися.
У житті трапляється різні ситуації. Але запам’ятай! Ніколи не панікуй. Перший вогонь можна залити склянкою води. Другий – відром води, а до третього вогню треба викликати пожежників, бо сам не впораєшся. Якщо трапилося таке лихо, то не біжи і не ховайся, а заливай пожежу водою, доки вона ще маленька. Якщо пожежа почалася на підлозі, то можна кинути мокрого рушника, щоб накрити полум’я і не дати йому поширитися. Однак трапляється, що вогонь розгоряється і починає перекидатися з одного предмета на інший. Тоді обов’язково телефонуйте за номером…..? (101)
IV. Підсумок
Гра «Так чи ні!»
- Можна гратися із сірниками?(НІ)
- Вимкни телевізор і вкладайся спати.(ТАК)
- Рятувальну службу викликай за номером 102!(НІ)
- Не можна сушити білизну над газом.(ТАК)
- Увімкни електроприлади і йди до школи.(НІ)
- Сірники дітям – не іграшка.(ТАК)
- Ялинку прикрасимо бенгальськими вогнями?(НІ)
- Під час пожежі заховаюсь під ліжко.(НІ)

Список використаних джерел:
1. Литвинюк Г.І., Олійник І.В. Сценарії, рольові ігри, бесіди. 5 – 11 класи. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2008. – 88 с.
2. www.infportal.net
3. girovetc.org.ua

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: Jastermina (25.02.2011) | Автор: Андріуца Ольга
Переглядів: 7604 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/2 |
Всього коментарів: 1
1 admin  
0
Це інструктаж з техніки безпеки? ap

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz