Четвер, 25.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

День Святого Валентина
Виховна година проведена в 9-А класі.

Мета: Виявляти вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята; розвивати в дітей почуття дружби, інтерес до знань; виховувати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.
Обладнання: скринька з валентинками, заготовка до стін-газети із зображенням великого серця, 4 аркуші формату А-4, фломастери, сердечка з червоного паперу, скотч, бейджики.
Хід виховного заходу
(Клас святково прибраний, столи розташовані по колу, на дошці великими красивими літерами написано «День Святого Валентина», перед початком свята ведучі роздають присутнім бейджики).
Ведучий 1. Доброго дня шановні учасники! Ми раді вас вітати за круглим столом, що присвячений святкуванню Дня Святого Валентина. Отож розпочнемо наше свято з отримання святкових Валентинок.
Ведучий 2. А зараз я роздам вам валентинки, які ви надсилали один одному. (Дістає зі скриньки Валентинки і роздає всім учасникам)
Вам приємно було отримати Валентинку?
Ведучий 1. Хвилиночку уваги, зараз у нас буде цікава гра, яка називається «Мікрофон», вам потрібно буде продовжити речення. Отож, «Коли я отримав Валентинку я відчув(ла)…», одне прохання говорити коротко, щоб усіх ми сьогодні успіли почути.
(Кожний з учасників висловлюється, а мікрофон передається по колу)
Ведучий 2. Отже, коли ми отримуємо Валентинку, то відчуваємо не байдуже ставлення, увагу до себе, тепле почуття.
І от сьогодні ми поговоримо про те, звідки взялася традиція дарувати Валентинки.
Учень 1. Святкування дня Святого Валентина відбулося з давньоримського свята Луперкалій, на честь бога Фавна, покровителя стад (Луперк - одне з його прізвиськ), який святкували щорічно 15 лютого. Це було свято достатку. За день до свята Луперкалія святкували свято Римської богині браку, материнства і жінок Юнони і бога Пана. Цього дня дівчата писали любовні листи. Листи поміщали у величезну урну, а потім чоловіки тягнули листи. Потім кожен чоловік починав доглядати ту дівчину, любовний лист якої він витягнув. День святого Валентина колись називали "Пташиним весіллям". Раніше вважали, що птахи утворюють шлюбні пари саме в другий тиждень другого місяця року.
Учень 2. У стародавньому Римі колись жив лікар на ім'я Валентин. Його можна навіть назвати "доктор гастроном", оскільки він завжди був стурбований тим, щоб ліки, які він виписував приймати хворим, мали приємний смак. Для надання чудового смаку лікам він змішував гіркі мікстури з вином, молоком або медом. Він промивав рани вином і використовував трави для полегшення болю. Святий Валентин також був проповідником. Хоча в ті часи християни в Римі переслідувалися, він став священиком. Валентин жив за часів Клавдія Другого, такого, що проводив безліч загарбницьких воїн. Коли у Клавдія виникли проблеми з набором нових солдатів в армію, він вирішив, що причина криється в прихильності солдатів до своїх дружин і сімей. І скасовував весілля і заручини.Валентин молився про здоров'я своїх пацієнтів, а також таємно вінчав закохані пари.
Учень 3. Одного дня тюремник римського імператора постукав в двері Валентина. За руку він тримав свою сліпу дочку. Він дізнався про здібності Валентина, і благав Валентина вилікувати дочку від сліпоти. Валентин знав, що недуга дівчини практично невиліковна, проте він дав слово, що зробить все можливе, щоб її вилікувати. Він призначив дівчині мазь для очей, і сказав прийти ще через деякий час. Минуло декілька тижнів, але зір до дівчини так і не повернувся. Проте чоловік і його дочка не сумнівалися в своїй вірі в лікаря Валентина і продовжували призначений ним курс лікування. Одного дня римські солдати увірвалися в житло Валентина, знищили ліки і узяли його під арешт із-за релігійних переконань. Коли батько хворої дівчини дізнався про арешт Валентина, він хотів втрутитися, але був не в силах чим-небудь допомогти. Валентин знав, що скоро його стратять. Він попросив у тюремника папір, ручку і чорнило і швидко написав дівчині прощальний любовний лист. Валентина стратили того ж дня, 14 лютого 270 року.
Учень 4. Коли тюремник повернувся додому, його зустрічала дочка. Дівчина відчинила записку і знайшла всередині неї жовтий шафран (крокус). У записці було написано "Від твого Валентина". Дівчина узяла шафран на долоню і побачила його виблискуючі кольори. Відбулося диво: зір дівчини відновився.
За іншими даними, дочка тюремника сама полюбила Валентина, але він, давши обітницю безшлюбності, не міг відповісти взаємністю на її почуття і в ніч перед стратою (тобто 13 лютого) прислав їй зворушливий лист.
Ведучий 1. Давайте подякуємо вашим однокласникам за чудові розповіді. А зараз ми спробуємо дати відповідь на таке запитання: «А що нам з вами – 9-А класу може принести День Святого Валентина?»(Гра «Мікрофон»).
А давайте уявимо, що ви не отримали Валентинку. Як ви вважаєте, чому ви не отримали Валентинку?
Ведучий 2. Це означає, що ви не включені в дружні відносини в класі, що вони проходять повз вас. Що потрібно зробити?
Ведучий 1. А чи важливі дружні стосунки в класі? Чи вам не важливо як до вас ставляться?
Вам хочеться отримати Валентинку?
Ведучий 2. То чи важливі дружні стосунки в класі?
Важливо, тому що це означає в вас доброзичлива атмосфера в класі, якщо атмосфера в класі неприязна, а ми знаходимося в неприязній атмосфері цілий день, що з цього може бути (роздратування, поганий настрій), небажання йти до школи, небажання вчитися, неможливість отримати гарну освіту.
Ведучий 1. Дружні стосунки, вони виявляється є запорукою не тільки гарного настрою, а й гарного навчання.
Ведучий 2. Чи можуть бути дружні стосунки між хлопцем і дівчиною? На чому базується дружба?(на чесності, щирості, підтримці, взаємодопомозі).
Ведучий 1. Давайте об’єднаємося в команди («Зима», «Весна», «Літо», «Осінь»).
(Команди витягають по одному з чотирьох завдань: 1. Створити плакат-агітку, що пропагує дружбу; 2. Пригадати й записати 3 прислів’я та приказки про дружбу; 3. «Дружні» поради для 9-А класу (3 поради); 4. Придумати дивіз «Дружби» 9-А класу).
На виконання дається 3 хвилини. По завершенню часу ви показуєте своЇ роботи, і прикріплюєте їх скотчем до плаката.
(По завершенню завдання, учасники знову сідають за круглий стіл і оголошується наступне).
Ведучий 2. Тепер повертаємось один до одного і об’єднуємось в пари, з кожної пари будь ласка побажання своєму класові до Дня Святого Валентина.
Ведучий 1. Побажання красиво записуємо на цих сердечках (Ведучий 1 роздає сердечка). Написані побажання прикріплюємо скотчем в середині серця, намальованого на плакаті.
Ведучий 2. (Коли майже всі сердечка прикріплені) Тож давайте згадаємо, про що сьогодні на занятті йшлося? (про історію…, а ще про що? Про дружні стосунки…). Що зрозуміли? (дружні стосунки дуже важливі)
Ведучий 1. Де нам це пригодиться?(А в завтра, як прийдете в школу? Ви взяли щось для себе на завтра, щось зміниться в ваших стосунках з рідними, з близькими вам друзями?!).
Ведучий 2. Пригадаймо всі наші побажання і будемо старатися їх дотримуватися, це нам потрібно для того, щоб наші стосунки в класі були гармонійними, доброзичливими, приязними, дружніми.
Дуже добре, вітаємо вас всіх зі святом Валентина!!!

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: sledo (24.02.2011) | Автор: Резніченко Тарас і Мельниченко Люда
Переглядів: 6824 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 2
1 admin  
0
Отже, перемогла дружба? biggrin

2 sledo  
0
Так, саме дружба. yes

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz