Четвер, 25.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Бережи одяг, доки новий, а здоров'я - доки молодий

Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.

Мета.розширити знання учнів про здоров’я, сформувати в учнів установку на негативне ставлення до шкідливих звичок; переконати учнів у потребі вести здоровий спосіб життя.
Обладнання: аркуші паперу А1, маркери, фломастери, олівці, клей, коректор
Вступне слово вчителя
Здоров'я не купити ні за які гроші так каже народна мудрість. Так воно і є. Бо що варте життя без самого цінного - здоров'я ? У всі часи люди особливу увагу звертали на своє здоров'я, піклувалися про нього, винаходили все нові й нові ліки від хвороб і способи зміцнити свій організм. Знання нашого народу про здоров'я відобразилися в усній народній творчості: прислів'ях і приказках. Давайте пригадаємо і проаналізуємо їх.
Клас об’єднується в три групи, придумує назву команди.
Завдання 1
За три хвилини пригадати якомога більше приказок та прислів’їв про здоров’я. Кожне прислів’я (приказка) оцінюється в один бал. Виграє та команда, яка набере більше балів.
1. Без здоров'я немає щастя.
2. Бережи одяг, доки новий, а здоров'я — доки молодий.
3. Весела думка — половина здоров'я.
4. В здоровому тілі — здоровий дух.
5. Хвороб безліч, а здоров'я одне.
6. Бережіть здоров'я — його в крамниці не купиш.
7. Тримай голову в холоді, а ноги в теплі — будеш вік жити на землі.
8. Здоров'я входить золотниками, а виходить пудами.
Завдання 2.
Командам роздаються аркуші паперу А1, маркери, фломастери, олівці.
Розробити модель здоров’я виходячи, з власного бачення цієї проблеми
Вчитель
Обов’язковою умовою цього конкурсу є те, що задіяні мають бути всі учасники. Наприклад, хтось фіксує всі ідеї, - «секретар», той, що стежить за часом, - «хронометрист», той, хто презентуватиме роботу, - «спікер», той, хто втілюватиме ідеї на аркуші – «художник», тощо.
На виконання завдання дається 10 хвилин.
Після створення моделей всіма командами, «спікери» по черзі розповідають, що вони хотіли показати даною моделлю.
На презентацію дається дві хвилини кожній групі.
Вчитель
Ви добре справились із завданням, кожна командо створила цікаву та варту уваги модель. Із цих робіт видно, що ви знаєте що потрібно робити, щоб бути здоровими, а зараз я пропоную обмінятися моделями і уявити ті руйнівні фактори, які впливають на здоров’я, і, працюючи в таких самих групах за дві хвилини продемонструвати на створених моделях дію цих факторів.
Запитання до учнів:
1. Що ви відчували, коли створювали модель здоров’я ?
2. Що ви відчували, коли руйнували?
3. Які відчуття у вас були, коли вашу модель було зруйновано?
Завдання 3
За допомогою клею, коректора від реставрувати моделі
Запитання до учнів:
1. Чи буде модель мати той самий вигляд?
2. Що легше запобігти руйнуванню чи відновити?
3. Чи можна відновити те, що вже зруйновано?
Вчитель
Зруйнувати значно легше, ніж створити. Дуже важливо зберегти те, що маємо,і від нас самих залежить, що ми оберемо – шлях до здоров’я чи навпаки, шлях від здоров’я.
Бережіть здоров'я, зміцнюйте і примножуйте його. І пам'ятайте, що здоров'я — найцінніший скарб, і від вас залежить, чи зумієте ви зберегти його на довгі роки.

Список використаних джерел:
1. http://teacher.at.ua 
2. Шелестова Л., Чиренко Н. Класному керівнику. Як провести виховну годину .– К. : Шк. світ, 2009. – 128с.

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: lev (19.11.2009) | Автор: Поліщук Олександр
Переглядів: 7387 | Коментарі: 6 | Рейтинг: 4.3/6 |
Всього коментарів: 5
5 настя  
0
и вы навязиваете свою мысль

4 настя  
0
а вы у детей спрашиваете?или делаете так:мне нравитса и точка,отвечайте на вопрос

3 rom-1987  
1
Правду каже народна мудрість здоров'я не купити ні за які гроші . Це дуже хороший виховний захід, але саме головне що учні задіяні в ньому. Цей захід пройде на ура . ca

2 Prue  
0
Дуже добре що протягом виховної учні працюють, а не дивляться на учителя. bi bi

1 лев  
1
Цікава виховна, ненавязуєш свою думку, а учні роблять власні висновки і головне, що всі задіяні, а не цілий урок роблять вигляд, що слухають вчителя. bi ca

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz