Понеділок, 26.06.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2192
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Позакласний захід. Зустріч любителів фізики
«ЗУСТРІЧ ЛЮБИТЕЛІВ ФІЗИКИ»

Для проведення конкурсу формуються дві команди, в які входять представники з різних класів (з 8-х – 10-х), або з паралельних класів. Команди складаються з п’яти учасників. Їх однокласники присутні на зустрічі як вболівальники.

Вчитель. Сьогодні у нас зустріч. Зустріч любителів фізики. Комусь фізика здається важкою, комусь – нудною, комусь – непотрібною. Сподіваюсь, що сьогоднішня зустріч переконає присутніх у протилежному: Фізика – це цікаво, весело і потрібно. Зазвичай зустріч з фізикою відбувається стандартно – у класі, і триває 40 - 45 хвилин. Сьогоднішня зустріч буде не такою. Це буде зустріч – змагання. Тут ви зможете виявити свої знання, кмітливість, швидкість дій, уяву, спостережливість, почуття єдиної команди, сподіваюсь, що ця зустріч принесе всім нам радість спілкування.
Буде проведено конкурси. У них будуть брати участь або представники від команд, або команда у повному складі.
Переможе та команда, яка набере найбільшу кількість балів.
Спостерігати за конкурсами і оцінювати їх будуть запрошені мною троє учителів з нашої школи: учитель фізики, учитель математики, завуч школи.
Отже:
Конкурс 1. Комп’ютерне тестування.
Умови конкурсу. Використовуються тести Шестопалова з фізики.
(див.зображення 1)
Від команди запрошується капітан для проходження тесту.
Максимальна оцінка 11 балів.

Конкурс 2. Знання фізичних приладів.
Умови конкурсу. Обидві команди, у повному складі, стають по дві сторони дошки і один за одним, по черзі, записують за 30 секунд як найбільше назв фізичних приладів. Один прилад – 1 бал. Назви приладів не повинні повторюватись.
Наприклад: динамометр, лінійка, термометр, мензурка…

Конкурс 3. Чи знаєш ти формули.
Умови конкурсу. Дев’ятикласники за 1,5 хвилини мають написати якнайбільше формул на дошці. Обидві команди, у повному складі, стають по дві сторони дошки, один за одним, по черзі, записують формули. Одна формула – 1 бал.
Наприклад: ; ; і т.п.

Конкурс 4. Упізнай і розкажи.
Умови конкурсу. Учитель почергово показує учасникам зустрічі портрети учених – фізиків. Правильна відповідь на питання кому належить портрет – 1 бал. Вірно вказана національність - 1 бал. Напрямки роботи вченого - 1 -2 бали. Відповідає той, хто перший підніме руку.
Беруть участь команди в повному складі.
 Блез Паскаль;
 Архімед;
 Отто Геріке;
 Ампер;
 Ом;
 Ньютон;
 Галілео Галілей.
Наприклад: Відповідь на побачений портрет: Архімед, національність - грек, напрямки роботи вченого – механіка, умови рівноваги тіл, прості механізми.
Конкурс 5. Гра «Що? Де? Коли?»
Учням пропонуються сюжети - запитання з відео задач з фізики. Правильна відповідь 2 – 7 балів, залежно від складності питання і повноти відповіді. Можливе використання підказок, але це знижує на 1 бал оцінку. Підказки лише до складних питань.
Беруть участь команди в повному складі.

Гра з глядачами. Поясни дослід.
Умови конкурсу. Учителем демонструються наступні досліди. Глядачам пропонується їх пояснити.
Дослід 1. Вибивання нижньої шашки.
Дослід 2. Магдебурзькі півкулі.
Дослід 3. Носова хустинка, що не згорає.

Конкурс 6. Фізичні асоціації.
Умови конкурсу. Учасники команд за 5 хвилини повинні записати явище, сили, закони, величини, технічне використання та ідеї, підказані запропонованими предметами.
Пропоновані тіла: свічка, повітряна кулька, сніжинка.
Наприклад, вітрильник. Асоціації: тиск, залежність сили тиску від площі поверхні, Архімедові сила, сила пружності, використання енергії вітру і т.і.
1 асоціація – 1 бал.

Конкурс 7. Вгадай фізичну величину.
Умови конкурсу. Представники команд за 1,5 хвилини повинні заповнити таблицю, вказавши назви та позначення фізичних величин за одиницями їх вимірювання. 1 правильна відповідь – 1 бал.
(див.таблиця 1)
Одиниці вимірювання Назва величини Позначення
м/с
м2
с
А
В
Ом
Н
Ом.м
Вб
Тл
Конкурс 8. Швидкість і точність.
Умови конкурсу. Члени команд за 2 хвилини 30 секунд повинні визначити, за допомогою фізичних приладів масу тіла, об’єм тіла, ціну поділки запропонованої шкали. Визначення маси тіла – 6 балів, визначення об’єму тіла – 3 бали, визначення ціни поділки – 3 бали.
Наприклад: Визначити масу яблука, визначити об’єм іграшкового солдатика, ціну поділки манометра …

Підведення підсумків зустрічі.
По закінченню конкурсів запрошене журі оголошує результати по кожному конкурсі окремо і підводить підсумок гри. Оголошується команда - переможець. Відбувається привітання і нагородження грамотами.

[/c]

Категорія: Творчі роботи вчителів-практиків | Добавил: 2311 (29.04.2009) | Автор: Зубрицький Роман Петрович
Переглядів: 4561 | Рейтинг: 5.0/10 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz