Фізичний брейн-ринг (нестандарстний урок) - Розробки уроків - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Вівторок, 06.12.2016
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2161
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Фізичний брейн-ринг (нестандарстний урок)
ФІЗИЧНИЙ БРЕЙН –РИНГ
Мета: контроль і оцінювання знань, умінь і навичок учнів з вивченої теми.
Тип уроку: урок контролю і оцінювання знань.

Частина І. Вступ
Всім добрий день вам, друзі великі і малі –
І учні школи нашої, і їх учителі!
Ви –гості, а хазяйка тут ФІЗИКА – наука
Технічного прогресу могутня запорука.
Наука ця чудова, сучасна й старовинна,
І нас веде до неї сьогодні знань стежина.
Чекають нас змагання, покажуть зараз учні:
Яка в них ерудиція? Чому навчив підручник?
Чи досліди та формули вам всім як слід відомі?
А з фізиками- вченими хоч трохи ви знайомі?
Чи розв’язати можете ви з фізики задачі?
І взагалі – старанні ви чи, навпаки, ледачі?
Щоб всім нам з’ясувата такі складні питання-
Готуйтеся, команди! Отримуйте завдання!
Команди, ви готові? Бере початок гра.
Всі слухайте питання! Ні пуха, ні пера!

Частина ІІ. Питання
І команда
1. У який час Ейфелева вежа стає вищою на 15 см?
2. Назвіть планету, у надрах якої температура вища. ніж на поверхні Сонця?
3. Ці три двигуни так і не зрушили з місця транспортний засіб?( З байки)
4. Він не тільки винайшов динаміт, а й заснував найвідомішу міжнародну премію.
5. пункт А розташовано на північ по відношенню до пункту В. На шлях від А до В літак витратив 85 хв., а на шлях від В до А – 1 год. 25хв. Чому так?
6.У яких хлопчиків молекули рухаються швидше: у здорових чи у застуджених?
7. Про яких видатних вчених нагадують предмети:
ЯБЛУКО. КОРОНА.
8. Най перші окуляри винайшли в стародавньому Єгипті. А з якою метою їх винайшли?
9. Чекав обіду журналіст, з’їв бутерброд, став футболіст. Яку допомогу надає ця фраза при вивченні фізики?
10.Вчені- сучасники називали цього американця „Ньютоном – електрики”, а багато хто вважав його просто чаклуном.


ІІ команда
1. Саме так „помстився” Едісон газовій компанії , яка відключила газ за несплату.
2. Назва якої одиниці вимірювання у перекладі означає „друга”?
3. Що являє собою з точки зору фізики нечиста сила?
4.Один з проектів пам’ятника цьому американцеві складався з повітряного змія і блискавки.
5. Ця сім’я нобелівських лауреатів прикрашає нову французьку купюру у 500 франків.
6. Ці брати І у світі не тільки побудували літак з двигуном внутрішнього згорання. а й здійснили на ньому політ.
7. Якої величини буде здаватися кут у 1,50 , якщо дивитися на нього скрізь збільшене скло, яке збільшує у 4 рази?
8. Продовжіть думку Леонардо да Вінчі: „Коли у вас є шатер з накрохмаленого полотна шириною 10 локтів, ви можете...”
9.На пам’ятнику цьому англійцеві написано: „ Збільшив владу людини над природою”.
10. Що узнає полководець, якщо шлях пройдений ним від солдата до маршала, поділити на час бездоганної служби?

ІІІ частина. Фінал

Дісталися фіналу команди - молодці.
Що ж нам демонстрували сьогодні тут гравці?
Довідались крім того, про фізику нового,
А зараз – час назвати змагання результати
( повідомляється результат).

Вивчайте ви теорію, розв’язуйте задачі,
Бажаємо в навчанні вам успіхів, удачі!!!

Категорія: Розробки уроків | Добавил: Sosid (23.12.2008) | Автор: Віталя Баранов
Переглядів: 3902 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.5/6 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 10
Гостей: 10
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2016
Сайт управляється системою uCoz