Визначення нахилу до певного типу професії - Розробки виховних годин - Творчі роботи студентів - Каталог статей - Персональный сайт
Вівторок, 17.01.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2167
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Визначення нахилу до певного типу професії
Мета заходу: визначити за допомогою тестування нахил учнів до певного типу професій; дізнатися, чи збігається бажання оволодіти обраною професією з профе-сійними нахилами учнів; виробити в учнів вміння співвідносити свої природні мо-жливості і задатки з професійною робітничою діяльністю.
Хід заходу
Вступ
В нашому сучасному суспільстві умовно за предметом праці можна виділити та-кі типи професій як: «людина – людина» (групи, спілки, колективи людей), «люди-на – техніка» (технічні системи, механізми, матеріали), «людина – природа» (рос-лини, тварини), «людина – знакова система» (цифри, коди, мови, умовні знаки), «людина – художній образ» (художні образи умови їхньої побудови).
Умови проведення тесту
Із запропонованих тверджень виберіть те, що вам підходить і позначте його номер.
Тест
Вам подобається і ви хотіли б:
1. Доглядати за квітами;
2. Обслуговувати машини, прилади;
3. Допомагати хворим людям, лікувати їх;
4. Складати таблиці, схеми, програми для обчислювальних машин;
5. Спостерігати за якістю книжкових ілюстрацій, плакатів;
6. Спостерігати за станом і розвитком рослин;
7. Обробляти матеріали (дерево, тканину, метал);
8. Доносити товари до споживача (рекламувати, продавати);
9. Обговорювати науково-популярні книжки, статті;
10. Обговорювати художні книжки, спектаклі, концерти;
11. Вирощувати молодняк тварин;
12. Тренувати ровесників або молодших товаришів у виконанні будь-яких дій (трудових, навчальних, спортивних);
13. Копіювати малюнки, зображення, настроювати музичні інструменти;
14. Керувати вантажним підйомником, транспортним засобом (підйомним кра-ном, трактором);
15. Повідомляти, роз’яснювати людям потрібні їм відомості(у довідковому бю-ро, на екскурсії тощо);
16. Художньо оформляти виставки, вітрини або брати участь у підготовці спек-таклів, концертів;
17. Ремонтувати речі, вироби (одяг, житло, техніку);
18. Шукати і виправляти помилки в текстах, таблицях;
19. Лікувати тварин;
20. Виконувати обчислення, розрахунки;
21. Виводити нові сорти рослин;
22. Конструювати, проектувати нові види промислових виробів (машини, одяг);
23. Розбиратися в суперечках між людьми, переконувати, пояснювати, заохочу-вати, карати;
24. Розбиратися в схемах, кресленнях, таблицях (перевіряти, уточнювати);
25. Працювати з гуртками художньої самодіяльності;
26. Спостерігати, вивчати життя живих організмів;
27. Вивчати, налагоджувати медичні прилади й апарати;
28. Надавати людям медичну допомогу при пораненнях, опіках тощо;
29. Складати точний опис явищ, подій, що досліджуються за допомогою вимі-рювальних приладів;
30. Художньо описувати, зображати події, які спостерігаєте або уявляєте;
31. Проводити лабораторні аналізи в лікарні;
32. Приймати, оглядати хворих, вести бесіду з ними, призначати лікування;
33. Фарбувати або розписувати стіни приміщень, поверхні виробів;
34. Монтувати будівлі, складати машини;
35. Організовувати культпоходи ровесників чи молодших школярів до театру, музею, на екскурсію;
36. Грати на сцені театру;
37. Виготовляти за кресленням деталі, вироби, споруджувати будинки;
38. Виготовляти креслення, копіювати карти;
39. Боротися з хворобами рослин, шкідниками лісу, саду;
40. Працювати на клавіатурі, друкарській машині, телетайпі, тощо;

З перелічених вище тверджень кожне співвідноситься з відповідним типом про-фесій.
Отже, до типу професій «людина – природа» належать твердження: 1, 6, 11, 19, 21, 26, 31, 39;
до типу професій «людина – техніка» належать твердження: 2, 7, 14, 17, 22, 27, 34, 37;
до типу професій «людина – людина» належать твердження: 3, 8, 12, 15, 23, 28, 32, 35;
до типу професій «людина – знакова система» належать твердження: 4, 9, 18, 20, 24, 29, 38, 40;
до типу професій «людина – художній образ» належать твердження: 5, 10, 13, 16, 25, 30, 33, 36.

Підсумок
До яких типів професій у вас є нахил?
Які це професії?
Якою професією ви хочете оволодіти?
Чи співпадає ваше бажання оволодіти певною професією з професійними нахила-ми?

Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: Oleg__ (17.12.2008) | Автор: Воловодовський Михайло 51 група ФМФ
Переглядів: 4065 | Рейтинг: 2.8/4 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 7
Гостей: 7
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz