Субота, 23.09.2017
Педагогіка
Меню сайта
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2195
Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст матеріалів, розміщених у каталозі.

Математичні змагання.
 5 клас.  Виховна година: Математичні змагання.
Мета: формувати пізнавальний інтерес до вивчення математики; розвивати в учнів кмітливість, допитливість, вміння знаходити вихід у складних ситуаціях і нестандартно підходити до вирішення проблем; розвивати логічне мислення, математичну культуру учнів; виховувати наполегливість у досягненні мети, почуття відповідальності та взаємоповаги; згуртовувати учнівській колектив.
Хід змагання

І. Вступне слово вчителя.
Учитель.
Сьогодні ви зможете показати не тільки знання вивченого матеріалу, але і уміння міркувати, зіставляти, знаходити вихід із складних ситуацій. Нехай під час змагань пануватимуть кмітливість, наполегливість, впевненість, довіра та поваг один до одного. Усі ці складові допоможуть вам отримати перемогу.
У змаганні беруть участь дві команди, один з гравців є капітаном команди.

ІІ. Розминка.
Задача 1. Усі ви добре знаєте російську народну казку «Василиса Прекрасна», у який Іван дійшов до Кощія Безсмертного і почав у нього вимагати звільнити Василису. Тоді повів його Кощій у підземелля та показав йому три темниці, на дверях яких написано:
1 темниця: «Тут Василиса Прекрасна»;
2 темниця: «Темниця 2 не порожня»;
3 темниця: «Тут Змій Горинич».
«Відпущу Василису Прекрасну, якщо вгадаєш, у якій темниці вона сидить, сказав Кощій. Але врахуй, що всі напис неправильні».
Допоможіть розібратися, де сидить Василиса Прекрасна.
(Василиса в третій темниці)

Задача 2. Розпорядок життя бабки такий: половину часу кожної доби літа вона спить, третю частину кожної доби – танцює, шосту частину – співає. Решту часу вона готується до зими. Скільки годин на добу бабка готується до зими?
(Жодної години не готується)

ІІІ. Бавимося з трійками.
Потрібно поставити чотири будь-які арифметичні знаки («+», « », «*», «:»), за потребою дужки, між п’ятьма цифрами «3» так, щоб отримати числа 0; 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7; 8; 9; 10.
Приклади відповідей
3 * 3 – 3 – 3 – 3 = 0 3 * 3 – 3 * 3 : 3 = 6
(3 + 3 + 3) : 3 : 3 = 1 (3 * 3 – 3) + 3 : 3 = 7
(3 + 3 + 3 – 3) : 3 = 2 3 + 3 + 3 – 3 : 3 = 8
3 + 3 – 3 – 3 + 3 = 3 3 + 3 + 3 + 3 – 3 = 9
(3 + 3 + 3 + 3) : 3 = 4 3 + 3 + 3 + 3 : 3 = 10
(3 * 3 + 3 + 3) : 3 = 5

ІV Конкурс капітанів.
Конкурс проходить у вигляді гри «Хто перший назве число 100». Перший учасник записує число, менше за 10, другий додає до нього число, не більше за 9, і записує отриману суму. Так капітани до суми по черзі додають числа, не більші за 9. Виграє той, хто отримає в сумі число 100.

V. «1, 2, не зіб’юся…»
У конкурсі беруть участь усі члени команди. Команди грають по черзі і називають по порядку всі натуральні числа від одиниці і далі, але числа, кратні трьом, і числа, які містять цифру «3», заміняючи словосполученням «не зіб’юся». Програє та команда, яка зіб’ється підчас лічби.

VІ. «Винахідливий».
Пояснити, як підсмажити за 3 хвилини три шматка хліба на сковорідці, що вміщує лише два шматки. З одного боку шматочок підсмажується за 1 хвилин.

VІІ. «Великий ерудит».
Команд по черзі відповідають на одне питання. За домовленістю, обидві команди відповідають на одну й ту саму кількість запитань. Відповідь надає один учасник команди. При необхідності відповідь треба пояснити.
1. Від тканини довжиною 26 м щодня відрізають по 2 м. Якого дня відріжуть останній шматок? (дванадцятого)
2. Щука важить 1 кг і ще пів щуки. Скільки важить уся щука? (2 кг)
3. Пара коней пробігла 10 км Скільки пробіг один кінь? (10 км)
4. Назвати три числа, добуток і сума яких однакова. (1, 2, 3)
5. На фізкультурі учні стоять у шерензі довжиною 25 м на відстані 1 м один від одного. Скільки учнів в класі? (26)
6. Назвати 5 днів підряд , не називаючи ні числа, ні дня тижня. (позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра)
7. Яке число дорівнює кількості букв у його назві? (три)
8. На даху 7 горобців. Кішка піймала і з’їла одного. Скільки горобців залишилось? (жодного)
9. два батьки і два сина піймали три карасі, кожний по одному. Як це може бути? (це дід, син і онук)
10. У будинку 5 кімнат. Із однієї зробили дві. Скільки стало кімнат? (6)
11. Катруся з дуба рвала груші, у кошик складала: дві татові і дві матусі, три братику і три Катрусі. Скільки всього було груш? (жодної)
12. Мельник прийшов до млина. У кожному кутку він побачив по три мішки, на кожному мішку по 3 кішки, кожна кішка мала по 3 кошеняти. Скільки ніг усього у млині? (2, у мельника)
13. До школи йшло 4 хлопчики, а на зустріч їм – 5. Скільки дітей йшло до школи? (4)
14. Горіло 10 свічок. Три погасили. Скільки свічок залишилось? (3)
 
Підсумок змагання.
Підбиваються підсумки змагання, підраховуються усі бали і визначаються переможці.
 
Підготувала: студентка 44 групи
фізико-математичного факультету
Тішкова Олена Євгенівна
Категорія: Розробки виховних годин | Добавил: maksim_barvinok (27.03.2008) | Автор: Тішкова Олена Євгенівна
Переглядів: 5136 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz