П'ятниця, 29.03.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [21]
Питання для контролю і самоконтролю [24]
Тексти лекцій [1]
Організація самостійної та індивідуальної роботи [1]
Семінарські заняття [6]
Лабораторні заняття [6]
Підсумковий контроль [2]
Курсові роботи [3]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Педагогіка » Лабораторні заняття

Лабораторне заняття №3
[ ] 31.01.2008, 18:47
Лабораторне заняття №3

Тема: Духовний розвиток особистості. Моральне та естетичне виховання.
Мета: ознайомитися з основними способами і прийомами формування в учнів духовних цінностей, оволодіти системою методів і форм морального та естетичного виховання.

Обговорення теоретичних питань:

1. Поняття про духовність та систему ціннісних орієнтацій.
2. Яку людину слід вважати високоморальною та естетично досконалою?
3. Яким чином можна забезпечити активну позицію учнів в процесі їх духовного розвитку?
4. Які Ви знаєте правила культури поведінки? Наведіть приклади і покажіть, на чому вони ґрунтуються.
5. Назвіть основні види потреб людини. Які з них відносяться до вищих духовних потреб?
6. Що впливає на естетичні смаки і оцінки сучасної молоді?
7. Назвіть найбільш цікаві форми морального та естетичного виховання.

Практичні завдання:

1. Визначити зміст моральних уявлень і понять у дітей, усвідомлення ними ознак (правильні - неправильні, істотні - неістотні), що пов'язуються з певними поняттями, а також повноту цього усвідомлення згідно методики,
запропонованої Дригусом М.Т (14,8-9).
2. З'ясувати, як усвідомили школярі істотні ознаки різних понять та як їх усвідомлення впливає на формування певних якостей. (Провести дослідження серед студентів групи).
3. Визначити зміст духовних цінностей за методикою "Чарівна паличка". Ієрархія цінностей тощо (серед студентів групи).
4. Розв'язування педагогічних задач.
5. Скласти письмовий звіт.

Література:

1. Боришевський М.Й. Духовні цінності в становленні особистості громадянина // Педагогіка і психологія. -1997.-№1.-С. 144-150.
2. Галузинський В.М., Євтух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. - К.: Вища школа, 1995.
3. Даниленко М.В., Даниленко Л.І. Педагогічні задачі. -К. Освіта, 1991.
4. Коберник О.М. Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів та колективу школи. - К.: ІЗМН, 1998.
5. Критерії моральної вихованості молодших школярів //За ред. Беха І.Д., Максименка С.Д. -К.: Рад. школа, 1989.
6. Макаренко А.С. Твори в 7 -т. -М.: Просвещение. 1958.
7. Основи естетического воспитания //Под ред. А.К.Дремова. -М.: Просвещение, 1975.
8. Островська А.Ф. Сімейне виховання. -К.: Рад. школа, 1977.
9. Педагогика / Под ред. Бабанского Ю.К. - М.: Педагогика, 1989.
10. Помиткін Е.О. Духовний розвиток учнів у системі шкільної освіти. -К.: ІЗМН, 1996.
11. Практикум з педагогіки. //За ред. О.А.Дубасенюк та А.В.Іванченко. -К.: ІЗМН, 1996.
12. Слуцкий В.И. Элементарная педагогика. М.: Просвещение, 1992.
13. Струманський В.П. Виховна робота в національній школі. -К.: ІЗМН, 1997.
14. Фіцула М.М. Педагогіка .- К., 2006. 
Категорія: Лабораторні заняття | Додав: admin
Переглядів: 3410 | Загрузок: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 3.0/2 |
Всього коментарів: 1
1 тарас  
1
де можна знайти відповіді до цієї практичної роботи...

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz