Семінарське заняття №2 - Семінарські заняття - Педагогіка - Каталог файлов - Персональный сайт
Четвер, 23.03.2017
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [21]
Питання для контролю і самоконтролю [24]
Тексти лекцій [1]
Організація самостійної та індивідуальної роботи [1]
Семінарські заняття [6]
Лабораторні заняття [6]
Підсумковий контроль [2]
Курсові роботи [3]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2184
Головна » Файли » Педагогіка » Семінарські заняття

Семінарське заняття №2
[ ] 31.01.2008, 17:59
Семінарське заняття №2

Тема: Проблема мети та завдань виховання у суспільстві. Ієрархія цілей виховання в національній школі.
Мета: сформувати засвоєння поняття про цілеспрямованість як передумову виховання, вивчити проблему визначення стратегічних, тактичних і оперативних цілей, розкрити еволюцію розвитку поняття "всебічний розвиток особистості", усвідомити суть мети національного виховання.

План:

1. Поняття мети виховання. Обумовленість мети виховання об'єктивними законами розвитку суспільства.
2. Ієрархія цілей виховання.
3. Виникнення та розвиток ідеї про всебічний, гармонійний розвиток особистості.
4. Різні підходи до визначення мети виховання.
5. Мета та завдання національного виховання.
6. Процедура визначення тактичних і оперативних цілей і завдань виховання.

Тематика рефератів:

1. Зміст виховної задачі.
2. Врахування національних звичаїв і традицій у вихованні громадянина України.
3. Проблема ціле утворення в педагогічній теорії і практиці.
4. Зміст і завдання національного виховання в школі.

Література:

1. Кузь В.Г., Руденко Ю.Д., Сергійчук 3.0. Основи національного виховання. - Умань, 1993.
2. Бех І.Д. Особистісно-орієнтоване виховання. - К.: ІЗМН,  1999.
3. Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації. - К.: ІЗМН, 1996.
4. Бондаревская Е.В. Ценностные основания личностно-ориентированного воспитания // Педагогика. - 1995. - №4. - С.29-36.
5. Боришевський М.И. Духовні цінності в становленні особистості громадянина //Педагогіка і психологія. - 1997. - №1. - С. 144-150.
6. Вопросы воспитания: системний подход. / Под ред. Л.И.Новиковой. - М.: Прогресс, 1981.
7. Державна національна програма «Освіта». - К.: Основа, 1993.
8. Коберник О.М. Теорія і методика психолого-педагогічного проектування виховного процесу в школі. - К.: Наук.світ, 2001.
9. Концепція національного виховання. // Освіта. - 1996. - 7 серпня.
10. Мартинюк І.В. Національне виховання: теорія і методологія. - К.: 1СДО, 1995.
11. Матюша I.К. Гуманізація виховання і навчання в загальноосвітній школі. - К.: ІСДО, 1995.
12. Новое педагогическое мышление. /Под ред. А.И.Петровского. - М.: Прогресс, 1989.
13. Стельмахович М.Г. Українська народна педагогіка. - К.: ІЗМН, 1997.
14. Струманський В.П. Виховна робота в національній школі. - К.: ІЗМН, 1997.
15.12. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К., 2006.
Категорія: Семінарські заняття | Додав: admin
Переглядів: 3099 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz