Вівторок, 23.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [7]
Семінарські та практичні заняття [6]
Контроль [4]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Вища освіта і Болонський процес » Контроль

Питання для контролю
[ ] 03.02.2008, 21:38
Питання для контролю

1. Вплив глобалізації економіки на розвиток вищої освіти України.
2. Процес інтернаціоналізації вищої освіти.
3. Ринок праці та ринок освітніх послуг: час конвергенції.
4. Нова роль населення у формуванні ринку освітніх послуг.
5. Необхідність активізації держави, власників підприємств і організацій у процесі розвитку освітнього ринку.
6. Формування системи вищої освіти європейських країн.
7. Міжнародна стандартна класифікація освіти (МСКО).
8. Сучасні принципи побудови та завдання вищої освіти у розвинених країнах.
9. Характеристика вищої освіти в США.
10. Європейська система вищої освіти.
11. Характеристика освітньої системи, яку Україна успадкувала від СРСР.
12. Еволюція вищої освіти в 90-х роках і причини прискорення її розвитку після 2000 р.
13. Рівень відповідальності вищої освіти вимогам ринку праці та розвитку продуктивних сил в Україні та світі.
14. Якість вищої освіти в Україні.
15. Ринкові тенденції в розвитку вищої освіти України.
16. Необхідність формування фахової компетентності під час навчання у вищих закладах освіти.
17. Євроінтеграція як соціально-економічний процес. Чинники євроінтеграції вищої освіти.
18. Хронологія подій Болонського процесу. Основні документи Болонського процесу.
19. Ускладнення діяльності європейських університетів.
20. Основні завдання та принципи створення зони Європейської вищої освіти (шість цілей Болонського процесу).
21. Характерні особливості Європейської системи перезарахування кредитів (ЕСТS).
22. Кредити ЕСТS: структура, призначення, зв’язок з академічним навантаженням студента (години занять).
23. Зміст та структура інформаційного пакету навчального закладу, факультету, навчальної дисципліни, змістового кредиту.
24. Структура курсу з присвоєнням ступенів (структурно-логічна схема, навчальний план).
25. Шкала оцінювання ЕСТS.
26. Відмінність та подібність систем вищої освіти України і європейських держав.
27. Передумови входження вищої освіти України до Болонського процесу.
28. Основні завдання для створення умов щодо запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у навчальних закладах III–IV рівнів акредитації.
29. Необхідність узгодження змісту вищої освіти в різних країнах і труднощі на цьому шляху.
30. Стандартизація у сфері освіти. Офіційні і неофіційні міжнародні стандарти в освіті.
31. Порівняння міжнародних стандартів освіти.
32. Рух до створення міжнародних стандартів програм підготовки фахівців окремих професій.
33. Роль і можливості міжнародних банків даних про освіту.
34. Підходи, які існують в Україні щодо розробки моделі “ідеального випускника університету”.
35. Основні заходи з підготовки та програма проведення педагогічного експерименту.
36. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах України в кредитно-модульній системі підготовки фахівців.
37. Структура і вимоги до складання основних компонентів КМСОНП.
38. Форми організації навчання в умовах КМСОНП.
39. Перспективи участі ВНЗ у формуванні і розвитку корпоративних університетів як нової форми підвищення кваліфікації працівників.
40. Посилення уваги до психолого-педагогічних аспектів навчальної діяльності.
41. Посилення інтересу до навчання на підставі майбутньої конкурентоспроможності фахівця на ринку праці.
42. Розвиток пізнавального інтересу як мотив пізнавальної діяльності.Формування навичок ефективної комунікації.
43. Значення групової динаміки для формування і розвитку єдиної команди.
44. Нові вимоги до процесу проведення лекцій.
45. Сучасні підходи до організації семінарських занять.
46. Тренінговий метод навчання: переваги та недоліки.
47. Активне застосування візуалізації під час проведення тренінгу.
48. Характеристика основних фаз тренінгу.
49. Використання технічних засобів під час проведення занять.
50. Зміст і значення роздаткового матеріалу.
51. Основні вимоги до роздаткового матеріалу.
52. Використання консалтингових методів під час навчання.
53. Посилення уваги до самостійної роботи студентів з боку викладачів.
54. Допомога в плануванні часу при організації самостійної роботи студентів.
55. Сприяння ефективному пошуку необхідної інформації.
56. Сучасні форми контролю знань студентів.
57. Використання тестів під час контролю знань.
58. Підтримка студентів під час пошуку майбутнього місця роботи.
59. Вимоги до науково-педагогічних кадрів ВНЗ.
60. Форми підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ.
Категорія: Контроль | Додав: admin
Переглядів: 5975 | Загрузок: 0 | Коментарі: 5 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 5
5 admin  
0
Відповіді можна знайти в джерелах, які рекомендовані для опрацювання. Насамперед, це підручник "Вища освіта України і Болонський процес". Цей підручник є в бібліотеці та на кожній кафедрі університету.

4 ))  
0
Украинское образование само пытается найти ответы на эти вопросы

3 jain  
0
где найти ответі на єти вопросі?

2 Вероніка  
0
і де ж можна знайти відповіді на ці запитання???

1 Маришка  
0
Так, а где можно найти ответы на данные вопросы???

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz