Практичне заняття №2 - Семінарські та практичні заняття - Вища освіта і Болонський процес - Каталог файлов - Персональный сайт
Субота, 25.02.2017
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [7]
Семінарські та практичні заняття [6]
Контроль [4]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2176
Головна » Файли » Вища освіта і Болонський процес » Семінарські та практичні заняття

Практичне заняття №2
[ ] 03.02.2008, 21:17
Практичне заняття №2

Тема: Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ України
Мета: ознайомити з навчальними планами спеціальностей та ознайомити з основними підходами до складання індивідуального навчального плану студента за вимогами кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
 
План

1. Розробити орієнтовну структурно-логічну схему підготовки фахівця.
2. Ознайомитися з основними підходами до складання навчального плану (детально розглянути складові навчального плану та його приведення до вимог КМСОНП).
3. Формування та реалізація індивідуального навчального плану студента. 4. Контроль за індивідуальним навчальним планом студента.
5. Письмовий звіт.

Література:

1. Вища освіта України і Болонський процес. //За загальною редакцією В.Г.Кременя. Авторський колектив: М.Ф.Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д.Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин.- Київ-Тернопіль:"Богдан", 2004.-368с.
2. Наказ МОН N 812 від 20.10.2004р. "Про особливості впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу"
3. Наказ МОН N 774 від 30.12.2004р. "Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу"
4.  www.mon.gov.ua/
5.  www.tspu.edu.ua/ресурси/кредитно-модульнасистема
Категорія: Семінарські та практичні заняття | Додав: admin
Переглядів: 1164 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2017
Сайт управляється системою uCoz