Четвер, 25.04.2024
Педагогіка
Меню сайта
Категорії каталогу
Навчальна програма [1]
Презентації лекцій [7]
Семінарські та практичні заняття [6]
Контроль [4]
Наше опитування
Ваше ставлення до кредитно-модульної системи
Всього відповідей: 2225
Головна » Файли » Вища освіта і Болонський процес » Семінарські та практичні заняття

Семінарське заняття №1
[ ] 03.02.2008, 21:08
Семінарське заняття № 1

Тема: Системи вищої освіти у країнах Європи та принципи і шляхи їх інтеграції.
Мета: ознайомитися з основними підходами до формування системи освіти у країнах Європи, розглянути принципи їх побудови, методи та засоби навчання зарубіжних студентів.

План

1. Формування системи вищої освіти Європейських країн.
2. Сучасні принципи побудови та завдання вищої освіти у розвинених країнах (доступ громадян до освіти, заклади освіти, ступеневість освіти, кваліфікації).
3. Організація навчання, академічний рік і екзамени.
4. Методи і засоби навчання. Навчання студентів-іноземців.

Література:

1. Болонський процес у фактах і документах/ Упорядники Степко М.Ф., Болюбаш Я.Я., Шинкарук В.Д., Грубінко В.В., Бабин І.І.. Київ – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім.В.Гнатюка, 2003. – 52 с. (http://www.tspu.edu.ua/).
2. Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали 2003 – 2004 рр.)/ За ред. В.Г. Кременя, авт. кол.: Степко М.Ф., Болюбаш Я. Я., Шинкарук В. Д., Грубінко В. В., Бабин І. І.. – Київ -Тернопіль: Вид-во ТДПУ, 2004. – 147 с. (
www.tspu.edu.ua).
3. Ван дер Венде М.К. Болонская декларация: расширение доступности и повышение конкурентоспособности высшего образования в Европе // Высшее образование в Европе. –2000. – Том XXV.-№ 3.
4.  Долженко О.В. Сорбонская и Болонская декларации: Информация к размышлению… // Вестник высшей школы: Alma mater. -2000. -№ 6.
5. Журавський В.С., Згуровський М.З. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти. – К.: ІВЦ «Видавництво «Політехніка», 2003. – 200 с.
6. Кремень В.Г. Болонский процесс: сближение, а не унификация//Зеркало недели. - № 48(473). -13-19 декабря 2003.
7. Лукичев Г.А. Интеграция и эффективность – цели реформ в высшем образовании стран Европы // Научный вестник Московского государственного технического университета гражданской авиации. -2000. -№ 26. -С.13-18.
8. Матеріали науково-практичного семінару „Кредитно-модульна система підготовки фахівців у контексті Болонської декларації”. Львів, 21-23 листопада 2003. - Львів: «Львівська політехніка». – 111 с.
21. 
www.accreditation-council.de/
22.  www.bologna-berlin2003.de/pdf/bologna_declaration.pdf/
23.  www.bologna-bergen_2005.no/
24.  www eua.de/
25.  www coe.int/
26.  www enga.net/
27. 
www.europa.eu.int/comm/education/recognition/
28.  www.europa.eu.int/comm/socrates/ects.html#cl/
29.  www.jointquality.org/
30.  www.isic.de/
31.  www.wensminster.sc.uk/
32.  www.ia-up.org/papers.html/
33.  www.mon.gov.ua/
34.  www.tspu.edu.ua/ресурси/кредитно-модульнасистема
Категорія: Семінарські та практичні заняття | Додав: admin
Переглядів: 3268 | Загрузок: 0 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 1
1 Sveta  
0
Вища освіта у Європі складається з двоциклового навчання:1-й цикл - ступінь бакалавра (3-4р. навчання), 2-й цикл - ступінь магістра. На мою думку це є ефективний метод здобуття вищої освіти. В Україні також запроваджується європейська система освіти і це свідчить, що ми зробили крок у перед на зустріч покращенню навчання у вищій школі.

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright Стеценко Н.М. © 2024
Сайт управляється системою uCoz