Професійна підготовка майбутній учителів у контексті - Форум
Вівторок, 06.12.2016
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Навчання » Науково-дослідна робота магістрантів » Професійна підготовка майбутній учителів у контексті (європейських вимог)
Професійна підготовка майбутній учителів у контексті
katya223Дата: Понеділок, 27.05.2013, 11:14 | Повідомлення # 1
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Соціальні, культурні, технологічні та економічні зміни кінця ХХІ ст. спонукали до модернізації освітньої галузі згідно з викликами часу. В освітніх процесах з поміж іншого відіграє велику роль кваліфікація вчителів, їхня здатність піднести викладання свого предмета до рівня майстерності. Вивчення сутності та аналіз змісту сучасних підходів до проблеми педагогічної майстерності вчителя в системі вищої педагогічної освіти дає підстави вважати, що формування майстерності найкраще здійснюється шляхом багаторівневої організації навчального процесу. Підтвердження цього знаходимо у нормативно0правових документах, що регламентують освітню діяльність в Укроаїні, таких як Закон України "Про остіту", Закон України "Про вищу остіту"(та проет його нової редакції), Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 р.р., Концепція розвитку педагогічної освіти тощо.

Модель Української освіти, звичайно, має базуватися на теоретичних надбаннях української педагогіки,досвіді багатьох поколінь науковців і практиків. Однак вона повинна враховувати все передове, що напрацьовано досвідом зарубіжних країн.

Професійна підготовка майбутній учителів у контексті європейських вимог розглядається як процес забезпечення фундаментальної теоритичної та практичної педагогічної підготовки фахівців, зорієнтованої на потреби середовища, в якому здійснюватиметься педагогічна діяльність, та на постійне вдосконалення академічної системи знань.


Повідомлення відредагував katya223 - Понеділок, 27.05.2013, 11:14
 
Форум » Навчання » Науково-дослідна робота магістрантів » Професійна підготовка майбутній учителів у контексті (європейських вимог)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2016
    Сайт управляється системою uCoz