Четвер, 28.03.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічні ситуації » Відмова від завдання
Відмова від завдання
lubsyaДата: Вівторок, 20.10.2009, 20:38 | Повідомлення # 1
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 20
Репутація: 0
Статус: Offline
Учитель дає учневі завдання, а той не хоче його виконувати і при цьому заявляє: «Я не хочу це робити!» — Яка повинна бути реакція вчителя?
 
savradimДата: Середа, 21.10.2009, 18:38 | Повідомлення # 2
Генерал-майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 285
Репутація: 8
Статус: Offline
Проблема насправді не в учневі, а у вчителеві. Бо саме вчитель повинен плекати любов до свого предмету, щоб учневі було цікаво вчитися і виконувати завдання.
В токому випадку, перш за все треба визначити причину відмови робити завдання і розібратися в даній ситуації. Враховуючи особливості характеру і віку даного учня зацікавити або переконати у виконанні завдання, але таким чином, щоб він його не просто виконав, а виконав із задоволенням. Якщо ж він його не може зробити, потрібно допомогти, підказати, зробити завдання колективним у вигляді гри тощо.

ca ca ca


Войско баранов, возглавляемое львом всегда одержит победу над войском львов, возглавляемых бараном.
Каждый человекспособен на многое, но не каждый знает на что онспособен!!!
 
redДата: Понеділок, 02.11.2009, 20:46 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 255
Репутація: 2
Статус: Offline
Зацікавити учня досить не просто, але можливо. Потрібно просто приділити йому більше уваги, зрозуміти його погляди, переконання, бажання і також проблеми, постаратись йому допомогти і тоді учень стане відноситись до учителя з повагою і навіть тоді коли не захоче працювати він про це не скаже так категорично.
 
kergydyДата: Вівторок, 03.11.2009, 13:53 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 65
Репутація: 2
Статус: Offline
Не треба ніколи викаблучуватися перед учнем і всіляко йому догоджати! Треба ставити завжди запитання. Наприклад: "Чому ти не хочеш це робити?"
Якщо він відповість, що не розуміє завдання, то допомогти зрозуміти. Якщо він скаже, що хворий, то відправити лікуватися. Якщо назве іншу причину, то треба діяти у відповідності до ситуації.
Наприклад, він скаже, що ці знання йому не пригодяться в житті, то знову запитати, чому не пригодяться і завжди ставити питання чому і довести своїми питаннями до того, щоб учень захотів виконувати Ваше завдання.
У мене теж раніше такі труднощі виникали, тому, якщо Ви дійсно хочете бути педагогами, навчіться завжди ставити питання з тим, щоб отримати бажану для вас відповідь


Жить хорошо... а ХОРОШО жить - еще лучше!
 
savradimДата: П'ятниця, 06.11.2009, 16:20 | Повідомлення # 5
Генерал-майор
Група: Користувачі
Повідомлень: 285
Репутація: 8
Статус: Offline
Quote (kergydy)
Не треба ніколи викаблучуватися перед учнем і всіляко йому догоджати!

Що в вашому розумінні означає слово "викаблучуватись"?
Quote (kergydy)
завжди ставити питання чому і довести своїми питаннями до того, щоб учень захотів виконувати Ваше завдання.

Мушу з вами не погодитись бо:
- багато чого залежить від того, який цей учень. До кожного учня треба мати індивідуальний підхід;
- треба не лише ставити питання учневі, а, на мою думку, ефективніше було б навпаки дати відповіді на всі запитання учня, особливо коли він не виконує завдання;
- якщо ставити забагато питань то Ви доведете учня не до того, що він захоче виконувати завдання, а навпаки це його буде ще більше дратувати, і реакція, в більшості випадків, буде негативна.
ca ca ca


Войско баранов, возглавляемое львом всегда одержит победу над войском львов, возглавляемых бараном.
Каждый человекспособен на многое, но не каждый знает на что онспособен!!!
 
redДата: Субота, 07.11.2009, 18:02 | Повідомлення # 6
Генерал-майор
Група: Модератори
Повідомлень: 255
Репутація: 2
Статус: Offline
Quote (kergydy)
У мене теж раніше такі труднощі виникали, тому, якщо Ви дійсно хочете бути педагогами, навчіться завжди ставити питання з тим, щоб отримати бажану для вас відповідь
Пробачте, але я згодна з sevradim. Не завжди такий різкий підхід допоможе.
 
kuchmaДата: Середа, 09.10.2013, 19:29 | Повідомлення # 7
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 137
Репутація: 7
Статус: Offline
Цитата savradim
Проблема насправді не в учневі, а у вчителеві. Бо саме вчитель повинен плекати любов до свого предмету, щоб учневі було цікаво вчитися і виконувати завдання. В токому випадку, перш за все треба визначити причину відмови робити завдання і розібратися в даній ситуації. Враховуючи особливості характеру і віку даного учня зацікавити або переконати у виконанні завдання, але таким чином, щоб він його не просто виконав, а виконав із задоволенням. Якщо ж він його не може зробити, потрібно допомогти, підказати, зробити завдання колективним у вигляді гри тощо.
ви давно в школі працюєте? в темі писалось "Я не хочу це робити!" зверніть увагу на знак оклику і на слова НЕ ХОЧУ ( якщо учень не розуміє чогось, він так не висловлюється)

Цитата kergydy
Не треба ніколи викаблучуватися перед учнем і всіляко йому догоджати! Треба ставити завжди запитання. Наприклад: "Чому ти не хочеш це робити?" Якщо він відповість, що не розуміє завдання, то допомогти зрозуміти. Якщо він скаже, що хворий, то відправити лікуватися. Якщо назве іншу причину, то треба діяти у відповідності до ситуації. Наприклад, він скаже, що ці знання йому не пригодяться в житті, то знову запитати, чому не пригодяться і завжди ставити питання чому і довести своїми питаннями до того, щоб учень захотів виконувати Ваше завдання. У мене теж раніше такі труднощі виникали, тому, якщо Ви дійсно хочете бути педагогами, навчіться завжди ставити питання з тим, щоб отримати бажану для вас відповідь
я трішки не згоден з таким м'яким підходом, адже не завжди він може спрацювати, але ідея цікава, я можливо так спробую вчинити
 
grubasДата: Субота, 02.11.2013, 14:44 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Offline
Коли учень категорично відмовляється виконувати завдання, вказане вчителем, то вчитель повинен використати всі можливі методи заохочення, зацікавити учня. Дитина може бути капризною, але це не означає, що потрібно кричати на неї, чи просто проігнорувати, адже попри все основне завдання вчителя- навчити. Тому потрібно прикласти максимум зусиль, щоб ця дитина зацікавилася, і почала працювати разом з іншими дітьми. Можливо потрібно виконати  завдання у вигляді гр (якщо це можливо), оскільки гратися люблять всі діти)))
 
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічні ситуації » Відмова від завдання
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz