Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
Одного разу восьмикласники на прохання вчителя фізики принесли самостійно виготовлені маятники. Серед купи найрізноманітніших маятників здіймалася двопудова гиря з обривком тросу. Побачивши цю „розкіш”, вчитель фізики остовпів. А назустріч уже нетерпляче тяглася рука відомого своїми витівками Петрова. – Федоре Григоровичу, а який маятник Вам найбільше сподобався? Який варіант впливу на учня в даній ситуації придатніший? Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
Сказала б, що всі маятники зроблені добре, а маятник Петрова відходить від норм. І наполягла на тому, щоб Петров переробив маятник згідно норм, я кі були дані на попередньому уроці!!!! Всім привіт!
І наполягла на тому, щоб Петров переробив маятник згідно норм, я кі були дані на попередньому уроці!!!!
Учитель сподівався, що учні серйозно поставляться до виконання завдання, тому недоречним буде заставляти учня переробляти завдання, оскільки не було чітких вказівок. Треба знайти інший вихід. Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
Сказала б: "Молодець Петров, ти справився з цим завданням, а тепер вийди до дошки і продемонструй роботу свого маятника." Щепкіна Ярина Ігорівна фізико-математичний факультет 42 група