Оля_Гуржій | Дата: Вівторок, 08.02.2011, 17:36 | Повідомлення # 16 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 2
Репутація: 0
Статус: Offline
| Не знаю чому, але на нас в школі діяла така методика: якщо в когось із учнів на уроці задзвонив мобільний телефон, вчитель відразу: "Так, набирай *124*5*...", тобто говорила, щоб їй на рахунок переказували 5 грн. Звичайно ж цього ніхто не робив, але майже відразу ці дзвінки на уроках припинилися!
|
|
| |
admin | Дата: Вівторок, 08.02.2011, 20:21 | Повідомлення # 17 |
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
| Гарний методичний прийом: жарт з натяком
Пункт 1. Аdmin завжди правий! Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
|
|
| |
oxanik1981 | Дата: Субота, 22.10.2011, 09:57 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 8
Репутація: 0
Статус: Offline
| Не забувайте -це 11 клас.Вони себе вважають дорослими.І якщо будете писати зауваження, кричати то нічого доброго не буде. Я в таких випадках дивлюсь на учня мовчки з укором в очах, якщо урок дійсно цікавий то учні самі роблять зауваження однокласнику( і це діє набагата краще ніж би зробила його я). Все, конфлікт вирішився!
""""""""
|
|
| |
Яринка | Дата: Вівторок, 13.12.2011, 22:12 | Повідомлення # 19 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 26
Репутація: 4
Статус: Offline
| Я б на місці вчителя припинила пояснення метеріалу, і попросила б сидіти учнів тихо, щоб вони не зважали Денису. Думаю така ситуація змучила б юнака припинити розмову по телефону, і більш не повторювати такої ситуації.
Щепкіна Ярина Ігорівна фізико-математичний факультет 42 група
|
|
| |