Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
Я також погоджуюсь з думкою, що вчителька має провести бесіду з дівчинкою на одинці. А коли інцедент вичерпається, пройде трохи часу, то провести виховну годину з усіма. Також дуже корисним є метод, який колись використовувала вчителька до мого однокласника. Вона залишала його старшим коли кудись ішла. І якщо щось зникало він мав відповідати за це. З того часу у нас в класі нічого не зникало. Також такі прийоми можна використовувати і до дисципліни.
Гадаю, що дітям в класі не потрібно говорити про те, що сталось, а поговорити з Галею про цей вчинок на одинці. При чому, як зазначають вище, вияснити чи це дійсно вона зробила без тиску на неї. А батькам казати вже у крайньому випадку, адже батьки різні бувають...