Неділя, 05.05.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічні ситуації » Оцінка
Оцінка
adminДата: Вівторок, 25.03.2008, 10:41 | Повідомлення # 1
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Виправте!

Максиму здавалося, що йому постійно занижують оцінки. Одного разу, коли він ледве впорався з абсолютно нескладною задачею і отримав цілком заслужену оцінку, він підійшов на перерві і простягнув мені авторучку: «Виправте, будь ласка. Задачу я розв'язав, безперечно, на 8-9 балів, а Ви мені поставили лише 5». Що йому відповісти?


Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
TatjanaДата: Середа, 26.03.2008, 12:51 | Повідомлення # 2
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 61
Репутація: 1
Статус: Offline
Потрібно сказати про всі помилки, які він допустив при розв"язку. потрібно пояснити, що для того, щоб отримати "8-9" потрібно розв"язати таку легку задачу самостійно!
 
AnanasikДата: Субота, 29.03.2008, 12:15 | Повідомлення # 3
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 116
Репутація: 12
Статус: Offline
Я б навпаки поставила йому оцінку 8-9,цим самим я його зоохотила і він би начав стараніше працювати,більше працювати щоб насправді мати заслужено 8-9 балів yes

 
miss_SIMДата: Понеділок, 31.03.2008, 16:05 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 44
Репутація: 5
Статус: Offline
Ananasik я з тобою не погоджуюсь, адже потрібно ставити оцінку заслужено, відповідно до його рівня знань.
А учню потрібно пояснити, що всі, хто так само розв'язав завдання, отримали таку ж оцінку.
 
anna_23grДата: Вівторок, 01.04.2008, 11:12 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 25
Репутація: 2
Статус: Offline
Я б дала учневі аналогічне завдання, як що він розв"яв би завдання поставила б йому відповідну оцінку...

Всім привіт!
 
adminДата: Четвер, 03.04.2008, 14:09 | Повідомлення # 6
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Quote (anna_23gr)
Я б дала учневі аналогічне завдання, як що він розв"яв би завдання поставила б йому відповідну оцінку...

Він уже виконав аналогічне завдання yes , вимагає гарної оцінки, а може ще кращої, тому що виконував додаткове завдання ct


Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
AnanasikДата: П'ятниця, 11.04.2008, 23:35 | Повідомлення # 7
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 116
Репутація: 12
Статус: Offline
Quote (miss_SIM)
Ananasik я з тобою не погоджуюсь, адже потрібно ставити оцінку заслужено, відповідно до його рівня знань.А учню потрібно пояснити, що всі, хто так само розв'язав завдання, отримали таку ж оцінку.

Розумієш коли дати учневі надію що він може краще він буде старатись все робити краще(взято із життя)


 
lenДата: Субота, 12.04.2008, 14:19 | Повідомлення # 8
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 54
Репутація: 0
Статус: Offline
Пояснити учневі, що рівень цієї задачі відпівідає середньому, тобто 4-6 бали. yes yes yes
 
НезнайкаДата: Субота, 12.04.2008, 14:28 | Повідомлення # 9
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 43
Репутація: 0
Статус: Offline
Пояснити учневі, що розв"язання задачі того рівня оцінюється такими балами, а 8-9 балів складніші. І якщо він хоче вищий бал, то хай розвяже задачу вищого рівня!!!
 
TonkisДата: Субота, 12.04.2008, 14:51 | Повідомлення # 10
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 39
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Ananasik)
Розумієш коли дати учневі надію що він може краще він буде старатись все робити краще

Думаю, що до цього учня можна було б використати такий прийом. Адже він старався і зрозуміло, що ця оцінка його б тільки заохотила.
Та не можна так робити з усіма учнями і часто, бо вони можуть "сісти на голову" і постійно випрошувати гарні оцінки. ec
Так як ми це робим на педагогіці! Надія Миколаївна нам довіряє і ставить гарні оцінки на семінарах, хоч і не всім заслужено. А дехто не дуже спішить здавати контрольні, щоб довести що :"Я ЦЕЙ МАТЕРІАЛ ЗНАЮ". ab
 
TatjanaДата: Середа, 16.04.2008, 13:25 | Повідомлення # 11
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 61
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (miss_SIM)
Ananasik я з тобою не погоджуюсь, адже потрібно ставити оцінку заслужено, відповідно до його рівня знань.А учню потрібно пояснити, що всі, хто так само розв'язав завдання, отримали таку ж оцінку.

Так!!! bi bi bi

 
kuchmaДата: Субота, 19.04.2008, 15:30 | Повідомлення # 12
Підполковник
Група: Користувачі
Повідомлень: 137
Репутація: 7
Статус: Offline
якщо учень виявляє бажання мати вищу оцінку,потрібно дати йому задачу вищого рівня складності, щоб він довів свої довводи з поводу оцінок

Наприклад дати задачу, яку розв"язував інший учень, який отримав 8-9 балів,хай він спробує її зробити.

Якщо зробить,значить його недооцінили,якщо ні отримає свою 5

 
80961677518Дата: Понеділок, 08.12.2008, 21:28 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що якщо учень бажає отримати вищу оцінку йому потрібно дати шанс її отримати. Але для цього потрібні неабиякі зусилля самого учня, його ініціатива і творчість у роботі. Можна дати учневі виконати додаткове завдання, за виконання якого він отримає бажану оцінку.

Повідомлення відредагував 80961677518 - Понеділок, 08.12.2008, 21:52
 
MaxpeintДата: Четвер, 16.04.2009, 15:08 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Я поставив учневі оцінку яку він попросив, Йому портрібен стимул...
 
JasterminaДата: П'ятниця, 29.05.2009, 13:53 | Повідомлення # 15
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 58
Репутація: 1
Статус: Offline
Maxpeint, Стимул потрібен, але якщо ви одному поставите оцінку, яку він захоче, то інші також прийдуть. Можна дати йому завдання для того, щоб він показав свій рівень знань.А взагалі-то, на мою думку, найкраще було б, якби роботу біля дошки оцінювали самі учні. Спочатку тей, хто відповідає, а потім запитати думку ще декількох однокласників. Якщо вчитель не згоден з оцінкою, яку за свою відповідь хоче учень, то повинен чітко і зрозуміло це пояснити при всьому класі. Таке потрібно практикувати. Тоді діти зможуть себе правильно оцінюватиі таких ситуацій буде менше.

Посміхнись! Життя - прекрасне!!!
 
Форум » Школа молодого вчителя » Педагогічні ситуації » Оцінка
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz