Рущак | Дата: Вівторок, 24.06.2008, 10:57 | Повідомлення # 16 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Потрібно після уроку відвести учня до директора для розмови. Після відвідин директора в слідуючий раз учень не захоче запізнюватись.
|
|
| |
natalia_oeaep | Дата: Вівторок, 22.07.2008, 16:41 | Повідомлення # 17 |
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 34
Репутація: 0
Статус: Offline
| Я б дозволила учням зайти у клас і сісти на свої місця, звичано, запитавши причину запізнення. Але паралельно з цим дала б їм завдання підготувати на наступний урок доклад по тому матеріалу, пояснення якого вони пропустили. І зробила б це традицією.
Все получится! http://evrodiplom.eu
|
|
| |
80961677518 | Дата: Понеділок, 08.12.2008, 21:24 | Повідомлення # 18 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
| Дозволити учням увійти до класу, не порушуючи при цьому навчального процесу. А після уроку провести з ними відповідну бесіду, а в разі повторного запізнення підняти це питання класним керівником на батьківських зборах.
|
|
| |
yahonova | Дата: Вівторок, 21.04.2009, 16:13 | Повідомлення # 19 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
| Не пускати на урок не можна і це факт. І якщо звати на поміч директора чи класного керівника, то це не вихід. Необхідно, звичайно, впустити на урок дітей, а потім скерувати ситуацію так, щоб діти відчули себе винними перед класом, а не вчителм. Нажальвчитель не завжди є авторитетом для учнів, а от учнівський колектив - беззаперечно авторитет. Тільки зробити так щоб зайняло найменше часу уроку. Розмова після уроку наврядчи допоможе... Знаю по особистому досвіді
|
|
| |
Jastermina | Дата: П'ятниця, 29.05.2009, 13:03 | Повідомлення # 20 |
Лейтенант
Група: Користувачі
Повідомлень: 58
Репутація: 1
Статус: Offline
| На мою думку, до директора вести не потрібно. В обов'язки директора не входить. В нього і так проблем вистачає. Я б просто сказала "сідайте". Потім почала опитування саме з них або для тих, хто запізнииться готувала якісь завдання для домашнього опрацювання. З однієї сторони для них це виглядало б як покарання, а з іншої - вони можуть показати себе(в основному систематично запізнюються учні, які не дуже добре вчаться).
Посміхнись! Життя - прекрасне!!!
|
|
| |