Субота, 20.04.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 2 з 7
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • 7
  • »
Форум » Навчання » Сесія » Скільки коштує сесія? (стаття)
Скільки коштує сесія? (стаття)
KsuxaДата: Середа, 19.10.2011, 10:46 | Повідомлення # 16
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Особисто я не знаю скільки коштує сесія, я ще через це не проходила. Я студентка першого курсу і сподіваюсь, що здам сесію сама.
 
ГойяДата: Середа, 19.10.2011, 21:43 | Повідомлення # 17
Сержант
Група: Користувачі
Повідомлень: 22
Репутація: 0
Статус: Offline
СвітланкА, не слухай дурнів, моя сестра на третьому курсі і нікому ще не платила за сесію.

Я знаю, що я нічого не знаю, але ж уроки вчити так не хочеться...
 
maxiДата: Четвер, 20.10.2011, 19:15 | Повідомлення # 18
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Дійсно платити чи не платити це справа кожного. Однак деколи ситуація, наприклад дял післядипломників не дає жодного виходу, оскільки всі прийшли одержати вже не перший документ про освіту, і платять щоб списати на екзамені легко було. Ціни, однако, у вас дуже великі за екзамени, хоча звичайно в цьому Я малообізнаний. З іншого юоку, цікаво у вас сказано, якщо вперше схоплять, то попередження, а "вже за другий"--звільнення з роботи. Це де так написано, особливо якщо врахувати кодекс про найбільш строгу відповідальність. Чи ви маєте на увазі, що це така практика з виявлення даредавців, якщо інформація не виходить за межі самої навчальної установи,