Мобільність студентів та викладачів - Форум
Вівторок, 21.02.2017
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Мобільність студентів та викладачів
Мобільність студентів та викладачів
adminДата: Неділя, 28.04.2013, 21:02 | Повідомлення # 1
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Чи не призведе істотний розвиток мобільності студентів, викладачів та іншого персоналу для взаємного збагачення європейським досвідом (за умови проведення змін у національних законодавчих актах щодо працевлаштування іноземців) до «витоку розуму» з нашої країни?

Відповідь аргументуйте, зробіть свої посилання на інтернет-джерела.


Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
saninoДата: Вівторок, 07.04.2015, 14:58 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Під академічної мобільністю розуміють перебуванняучня або викладача в іншому освітньому абонауковій установі (у своїй країні або за кордоном)
длянавчання, викладання, проведення досліджень або
підвищеннякваліфікації. Як правило, перебування в іншому закладі не
перевищує одного року. Тому це не може призвести до витоку розуму з нашоъ держави. Внутрішня (національна) академічна мобільність
студентів - це навчання в національних університетах в межах однієї
країни.
 
monsssterДата: Вівторок, 07.04.2015, 15:22 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
кадемічна мобільність в цілому – це інтеграційний процес у сфері освіти, що надає можливість студентам, аспірантам, викладачам приймати участь в різноманітних навчальних або навчально-дослідницьких програмах. Основними цілями таких програм є підвищення якості освіти, розвиток міжкультурного обміну, підготовка майбутніх кваліфікованих спеціалістів. Участь в програмах академічної мобільності дає студенту можливість отримати якісну європейську освіту по обраному напряму підготовки, розширити свої знання у всіх областях європейської культури, відчути себе повноцінним громадянином Європи.
Академічна мобільність в «КПІ» організована впровадженням механізму студентського обміну та участю студентів в програмах подвійних дипломів, індивідуальних грантів.  Р студенти можуть брати участь в міжнародних освітніх програмах і:
  • випробувати себе в іншій системі організації вищої освіти;
  • одержати додаткові знання в суміжних галузях;
  • користуватися сучасним технічним оснащенням у зарубіжних учбових лабораторіях і наукових центрах для вирішення поставлених завдань;
  • удосконалювати рівень володіння іноземною мовою;
  • одержати диплом зарубіжного університету;
  • набути професійного досвіду роботи у період проходження практики на зарубіжному підприємстві або під час стажування в науковій лабораторії (центрі), що, як правило, передбачається учбовим планом;
  • ознайомитися із зарубіжною культурою, історією, вивчити звичаї країни і навчитися розуміти стратегію ведення переговорів;
  • одержати диплом зарубіжного університету та диплом НТУУ «КПІ»

Академічна мобільність стала невід'ємною частиною сучасної освіти, яка надалі зроста
http://kpi.ua/mobility
 
bilokinДата: Вівторок, 14.04.2015, 19:25 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність студента — це можливість упродовж періоду навчання в університеті провчитись один або більше семестрів у закордонному навчальному чи науковому закладі, де готують фахівців за цією ж спеціальністю, із зарахуванням дисциплін (кредитів) та періодів навчання. Можна сказати, що академічна мобільність це реальний шанс зіткнувшись із студентським життям іншої країни підвищити свій освітньо - науковий статус, вивчити нові дисципліни; дана програма це можливість для серйозної практики мови. У додавання можна осягнути місцеву культуру, цінності тубільців, погляди на життя;завести нових друзів і інше.  Іншими словами, пробрести незамінний життєвий досвід. Тому я і не вважаю,що розвиток мобільності призведе до "витоку розуму" ,Хоча,якщо студент буде мати змогу реалізувати себе за кордоном,то все можливо
 
arzuvДата: Четвер, 16.04.2015, 12:08 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
така мобільність допоможе студентам розширити свій кругозір та вдосконалити свої вміння та знання. Такий досвід є досить корисним як для самого студента, так і для розвитку держати. А для того щоб не було "витоку розуму" владі необхідно створювати робочі місця для молодих спеціалістів та заохочувати їх високими заробітними платами.
 
marianna_hДата: П'ятниця, 17.04.2015, 10:46 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Мобільність - це широке поняття, яке охоплює різні аспекти - освітній обмін студентів, викладачів, дослідників та представників адміністрацій вузів. Зазвичай мобільність розглядають у трьох вимірах: міждисциплінарному, міжвузівському або міжрегіональному і міждержавному. Усі три рівні взаємозалежні, проте міжвузівська мобільність є сполучною ланкою серед інших. 
На сьогодні це вже не забаганка, а вимога часу, відповідь на виклики процесів глобалізації.Головна мета мобільності - дати студенту можливість отримати різнобічні знання, "європейську" освіту за обраним напрямом підготовки, забезпечити йому доступ до визнаних центрів знань, де традиційно формувалися провідні наукові школи, розширити кругозір студента. 
У нинішній ситуації, яка має місце в Україні на даний момент, країна може позбутися значної частини самих енергійних і інтелектуально підготовлених молодих людей.
За даними дослідження, проведеного в ряді великих освітних центрів України (Харків, Донецьк, Львів, Луганськ,Одеса), більше 42% сьогоднішніх студентів, не розраховуючи на професійну та особистісну самореалізацію в рідній країні, висловили припущення щодо можливості своєї еміграції за кордон.[http://region.edu3000.ru/favorite.htm]
Безумовно, така мобільність вкрай негативно позначиться на ситуації в нашому суспільстві, оскільки чим більше в країні освічених людей, тим більше у неї шансів посісти гідне місце у світовому рейтингу держав. Не випадково саме рівень освіченості населення в єдності з таким показником, як тривалість життя, визначений ЮНЕСКО як головний критерій прогресивного розвитку історично конкретного суспільства.
 
jekatjДата: П'ятниця, 17.04.2015, 16:40 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність - це можливість студентам, аспірантам та молодим вченим продовжити освіту або придбати науковий досвід за кордоном шляхом участі в короткостроковій освітній або науково-дослідницькій програмі.
Академічна мобільність - один з пріоритетних напрямків міжнародної діяльності всіх зарубіжних вузів, метою яких є підвищення якості освіти, поліпшення взаєморозуміння між різними народами та культурами, виховання нового покоління, підготовленого до життя і роботи в міжнародному інформаційному співтоваристві [9].
Академічна мобільність, програма, що є одним з компонентів Болонського процесу, включає наступне: студент повинен провчитися в зарубіжному вузі семестр або навчальний рік; навчання на мові країни перебування або англійською мовою; на цих же мовах здає поточні та підсумкові іспити; навчання за кордоном по програмами мобільності для студента безкоштовно.
Програма студентської мобільності в європейських університетах передбачена на 2-му році навчання в бакалавра ті.
Одним з основних напрямків Болонського процесу є підвищення рівня академічної мобільності - освітнього обміну студентів, викладачів, дослідників та адміністраторів університетів.
За даними ЮНЕСКО свої освітні послуги для іноземців пропонують тисячі вузів зі 129 країн, хоча основна конкуренція розгорнулася між Західною Європою, США, Австралією і Японією, де навчаються понад 4/5 усіх іноземних студентів [9].
Місце, яке займає на міжнародному ринку освітніх послуг Україна, не відповідає її значному освітньому потенціалу. В даний час в Україні навчається приблизно 3,8% від загальносвітової чисельності іноземних студентів, стажистів, аспірантів, та при цьому, частка їх оплати за своє навчання та проживання в нашій країні становить 0,4 - 0,5% від сукупної оплати, що вноситься всіма іноземними учнями в різних країнах світу.
Україна приєдналася до процесу формування загальноєвропейського простору вищої освіти на етапі, коли в Європі вже був накопичений практично п'ятдесятирічний досвід співпраці у цій сфері. В даний час особливо актуальним є аналіз механізмів здійснення інтеграції, порівнян-ня їх ефективності [9].
Аналіз ходу Болонського процесу в європейських країнах показує, що це далеко не синхронний рух до поставлених цілей. Так, за результатами моніторингу в європейських країнах слабкий інтерес до Болонським перетворенням спостерігається у Великобританії, Німеччині, Ірландії, Литві, Швеції, Естонії. У 63% університетів Південно-Східної Європи проявляється формальна залученість студентів в процес перетво-рень. Слабкіше, ніж в інших країнах беруть участь у Болонському процесі студенти Великобританії, Греції, Португалії, Словенії [9].
Положення про важливість мобільності завжди присутня в болонсь-ких документах. «Велика хартія університетів» говорить: «Як і в далекі перші роки їх історії, університети заохочують мобільність викладачів і студентів ». Ця установка знайшла розвиток у Спільній декларації чотирьох міністрів освіти (Сорбонна, 1998 р.): «Відкрите європейський простір вищої освіти несе в собі незліченну безліч перспектив, безсумнівно, поважають наше різноманітність, але вимагають, з іншого боку, постійних зусиль з усунення перешкод і створенню умов для навчання та навчання, які посилять мобільність і зміцнять співпрацю ». Там же зазначається, що «як на першому рівні вищої освіти, так і на другому, студентів слід заохочувати, проводити, щонайменше, один семестр в університетах за межами своєї країни [7].

http://bibliofond.ru/view.aspx?id=670331
http://www.stattionline.org.ua/pedagog/106/19018-problemi-mobilnosti-studentiv-ta-vikladachiv-v-umovax-yekts.html
 
kurtovДата: Субота, 18.04.2015, 11:37 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Під академічною мобільністю розуміється переміщення студента або співробітника, що має відношення до освіти, на певний період в іншу освіт-ню або наукову установу (у своїй країні або за кордоном) як індивідуально, так і в рамках спільної освітньої і(або) дослідницької діяльності вузів і наукових центрів для навчання, викладання, проведення досліджень або підвищення кваліфікації, після чого студент, викладач, дослідник або адміністратор повертається у свій основний навчальний заклад.
    Можна говорити про якісь тенденції, які полягають в тому, що розумна, прагматична, яка розраховує насамперед на свої сили частина української молоді розглядає навчання за кордоном в якості трампліну для майбутньої кар'єри при цьому студенти, що пройшли або продовжують навчання за кордоном, підкреслюють, що саме по собі освіту за кордоном, найчастіше не дає того карколомного ефекту, на який розраховують ті, хто його отримують. Зате диплом будь-якого зарубіжного вузу справляє величезне враження на українських роботодавців, істотно підвищуючи шанси працевлаштування його володарів.
    Одним з найважливіших факторів академічної мобільності українських студентів є їх плани виїхати на ПМП за кордон. Безсумнівно, що такі плани будуть активізувати настільки небезпечний для нашого суспільства процес "витоку розуму", що згубно впливає на всі сфери його життєдіяльності.
 
3366209569Дата: Субота, 18.04.2015, 13:03 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність - один з пріоритетних напрямків міжнародної діяльності всіх зарубіжних вузів, метою яких є підвищення якості освіти, поліпшення взаєморозуміння між різними народами та культурами, виховання нового покоління, підготовленого до життя і роботи в міжнародному інформаційному співтоваристві [9].
Академічна мобільність, програма, що є одним з компонентів Болонського процесу, включає наступне: студент повинен провчитися в зарубіжному вузі семестр або навчальний рік; навчання на мові країни перебування або англійською мовою; на цих же мовах здає поточні та підсумкові іспити; навчання за кордоном по програмами мобільності для студента безкоштовно.
Програма студентської мобільності в європейських університетах передбачена на 2-му році навчання в бакалавра ті.
Одним з основних напрямків Болонського процесу є підвищення рівня академічної мобільності - освітнього обміну студентів, викладачів, дослідників та адміністраторів університетів.
Головна мета мобільності - дати студенту можливість отримати різнобічну «європейське» освіту за обраним напрямом підготовки.
«Академічна мобільність» відрізняється від традиційних зарубіжних стажувань. По-перше, студенти їдуть вчитися за кордон хоч і на обмежені, але тривалі терміни - від семестру до навчального року, і, по-друге, під час таких стажувань вони вчаться повноцінно, не тільки вивчають мову і окремі дисципліни, а проходять повний семестровий або річний курс, який їм зараховується після повернення в базовий ВНЗ, тобто той заклад, куди студент надходив і чий диплом він спочатку хотів отримати.
У Болонському процесі розрізняють два види академічної мобільнос-ті: «вертикальну» і «горизонтальну». Під вертикальною мобільністю увазі повне навчання студента на ступінь у закордонному ВНЗ, під горизонтальною мобільністю - навчання в закордонному закладі протягом обмеженого періоду.
Для України досягненняефективної міжнародної академічної мобільності в контекстіБолонського процесу реальне лише за умови створення продуктивної системи національної мобільності, нормативної правовоїбази, організаційно-економічного механізму, визначення джерелфінансування та готовності до партнерства.
На подальший розгляд заслуговують проблеми залежностіхарактеру студентської мобільності від стратегій інтернаціоналізації; визначення мотивації потенційних мобільних студентів;визначення тенденцій розвитку студентської мобільності;визначення переваг, які надає мобільному студенту навчання закордоном.
http://bibliofond.ru/view.aspx?id=670331



тусічка

Повідомлення відредагував 3366209569 - Субота, 18.04.2015, 13:03
 
nukkyДата: Понеділок, 20.04.2015, 10:38 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність студента — це можливість упродовж періоду навчання в університеті провчитись один або більше семестрів у закордонному навчальному чи науковому закладі, де готують фахівців за цією ж спеціальністю, із зарахуванням дисциплін (кредитів) та періодів навчання.Академічна мобільність у «КПІ» базується на впровадженні механізму студентського обміну та участю студентів у програмах подвійного диплому, індивідуальних грантів.  Розвиваючи мобільність студентів, НТУУ «КПІ» бере участь у процесах інтернаціоналізації та глобалізації, розвиває підготовку професіоналів, висококваліфікованих спеціалістів; підтримує соціальні, економічні, культурні, політичні взаємовідносини та зв’язки з іншими країнами.

http://mobilnist.kpi.ua/about
 
Sasha14465Дата: Понеділок, 20.04.2015, 15:49 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Мобільністьстудентів і академічного й адміністративного персоналу є фундаментом для
встановлення загальноєвропейського простору вищої освіти. Міністри підкреслюють
її важливість для академічної і культурної, а також соціальної й економічної
сфер. Вони висловлюють задоволення з приводу збільшення показників мобільності
з моменту їхньої останньої зустрічі, що можливе завдяки значній підтримці
програм Європейського Союзу, а також беруть на себе відповідальність за
необхідні кроки до поліпшення якості і збільшення рамок статистичних даних із
мобільності студентів.
Міністрипідтверджують свій намір докласти усіх зусилль для усунення перешкод на шляху
до мобільності в рамках загальноєвропейського простору вищої освіти. Для
стимулювання мобільності студентів міністри стимулюватимуть визнання
національних позичок і ґрантів.
 
tatyana_chornaДата: Понеділок, 20.04.2015, 19:59 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність студента в Україні — це можливість упродовж періоду навчання провчитись один або більше семестрів в іншому вищому навчальному закладі, де готують фахівців з цієї ж спеціальності із зараху­ванням дисциплін (кредитів) та періодів навчання; ефективніше розвива­ти інтелектуальний потенціал, оскільки студент може самостійно обирати навчальний заклад, курси, предмети.
Хоча мобільність викладацького складу дослідже­на не так добре, як мобільність студентів, її можна вважати другою за важливістю формою глобалізації вищої освіти. Традиційно міжнародна мобільність професорсько-викладацького складу обумовлена дослідженнями і науковою роботою, але в деяких регіонах і певних напрямах освіти, наприклад, менедж­мент і ділове адміністрування, існують спеціальні схеми регіонального і міжнародного тренінгу для мо­лодих дослідників і викладачів.
Цілком можливо, що мобільність студентів та викладачів презведе, до "витоку розуму" з країни. Адже, за кордоном кращі умови працевлаштування, якісніша освіта, в деякій мірі кращі умови проживання. Тому, якщо буде можливість реалізуватись за кордоном, в наш не простий час, мабуть, кожен другий викладач та студент захоче залишитись в тій чи іншій країні.
 
ser_kingДата: Вівторок, 21.04.2015, 20:55 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
Формування єдиного світового освітнього простору відбувається через зближення підходів різних країн до організації освіти, а також через визнання документів про освіту інших країн. Загальноєвропейський простір вищої освіти (EHEA) й загальноєвропейський дослідницький простір (ERA) утворюють сучасне європейське суспільство знань. Спільний європейський освітній простір, з одного боку, сприяє зростанню мобільності студентів та професорсько-викладацького складу, а з іншого – академічна мобільність є необхідною умовою формування самого спільного освітнього простору. 
       Академічна мобільність збільшує шанси людини на професійну самореалізацію, а також підвищує якість трудових ресурсів національної економіки. Вона стає відповіддю національних систем освіти на виклики глобального освітнього простору, жорстку конкуренцію на ринку освітніх послуг. Європейська Комісія зазначає, що навчання за кордоном повинне стати стандартним елементом університетської освіти. 
        Концептуальними щодо академічної мобільності є положення Болонської декларації про те, що студенти Європи мають потребу і право на навчання для здобуття ступенів, що визнаються в Європі, а не тільки в країнах (регіоні), де їх здобуто, а також те, що головною відповідальністю навчальних закладів та установ європейської вищої школи є гарантування надання однаково високого рівня кваліфікації своїм студентам. 
       Міжнародна академічна мобільність розвивається в Україні дуже повільно. Поїздки за кордон українське студентство здійснює коштом батьків, спонсорів, закордонних благодійних фундацій тощо. Закордонне навчання й стажування за рахунок ВНЗ або держави становить менше 10 % від офіційно оголошуваної кількості «мобільних українських студентів». Більшість академічних обмінів студентів відбувається шляхом укладення двосторонніх договорів між університетами України та Європи. Міносвіти зафіксувало цей стан речей в «Примірному положенні про академічну мобільність студентів вищих навчальних закладів України», затвердження якого стало бюрократичною формальністю, що ніяк не сприяє академічній мобільності. 
        Ситуація з міжнародною академічної мобільністю кадрів іще гірша: стажування викладачів українських вищих навчальних закладів у провідних європейських університетах ніяк не координується й не фінансується українськими ВНЗ або державою. Не розробляються спільні із провідними європейськими університетами програми підготовки фахівців, спільні наукові програми мають поодинокий характер. Укладання міжуніверситетських двосторонніх договорів про обмін кадрами відбувається епізодично й часто має однобічній характер, оскільки іноземні університети можуть профінансувати перебування своїх фахівців за кордоном, а вітчизняні намагаються здійснювати це «за рахунок приймаючої сторони».


Повідомлення відредагував ser_king - Вівторок, 21.04.2015, 20:57
 
alina@grigorevnaДата: Середа, 22.04.2015, 09:15 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline


Мобільність студентів є дуже важливою. Багато країн укладають двосторонні в цій галузі, які ставили собі за мету створення європейської моделі вищої освіти. Студентський обмін розглядається як засіб розвитку загальноєвропейського ринку праці. Для
усвідомлення і затвердження конкурентоспроможності своїх знань
 і умінь кожен студент або викладач повинен мати можливість хоча б короткий час навчатися і стажуватися за кордоном, а тому мобільність студентів та викладачі не є проблемою, це лише спосіб отримання більшої інформації, більшої кількості
нових знань.
 




 
 
alla_balanyukДата: Середа, 22.04.2015, 14:49 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Академічна мобільність в цілому – це інтеграційний процес у сфері освіти, що надає можливість студентам, аспірантам, викладачам приймати участь в різноманітних навчальних або навчально-дослідницьких програмах. Основними цілями таких програм є підвищення якості освіти, розвиток міжкультурного обміну, підготовка майбутніх кваліфікованих спеціалістів. Участь в програмах академічної мобільності дає студенту можливість отримати якісну європейську освіту по обраному напряму підготовки, розширити свої знання у всіх областях європейської культури, відчути себе повноцінним громадянином Європи. Тому я не вважаю, що розвитокмобільності студентів і викладачів може призвести до «витоку розуму» з нашої
країни.


Повідомлення відредагував alla_balanyuk - Середа, 22.04.2015, 14:52
 
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Мобільність студентів та викладачів
Сторінка 1 з 212»
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2017
    Сайт управляється системою uCoz