Середа, 24.04.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Двоциклове навчання
Двоциклове навчання
adminДата: Неділя, 28.04.2013, 20:59 | Повідомлення # 1
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Як відомо, Україна практично завершила перехід на двоциклове навчання студентів:
1-й цикл – ступінь бакалавра (3 – 4 роки навчання);
2-й цикл – ступінь магістра (через 1-2 роки) / або докторський ступінь (за умови 7-8 років загальної тривалості навчання).


Чи доцільним є створення двоциклового навчання в Україні?
Чи обгрунтоване введення бакалаврату для педагогічних спеціальностей?

Проаналізуйте Закон України "Про вищу освіту"
Що позитивного та негативного, на Вашу думку, Ви помітили?


Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
saninoДата: Вівторок, 07.04.2015, 14:55 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Аналіз ЗУ Про вищу освіту
В основі закону – ідея університетської автономії в академічній, організаційній та фінансовій сферах.«Закон спирається на ідею університетської автономіі в широкому розумінні цього поняття, тобто університет сам буде вирішувати більшість
питаннь, не звертаючись за дозволом до Міністерства освіти. Однак разом
з автономією університети отримують і відповідальність за якість
наданих послуг»,«Всі віщі навчальні заклади матимуть право відкривати депозитні рахунки в
банках і розміщувати там свої спецфонди, які зараз зберігаються у
казначействі. Це дозволить швидше та якісніше витрачати кошти на потреби
університетів», – говорить міністр освіти.

Чи доцільним є створення двоциклового навчання в Україні?
 1-й - до одержання першого академічного ступеня
і 2-й - після одержання першого академічного ступеня. При цьому
тривалість навчання на 1-му циклі повинна бути не менше 3-х і не більше
4-х років. Навчання протягом другого циклу веде до одержання ступеня
магістра (через 1-2 роки навчання після одержання 1-го ступеня) або
докторського ступеня (при загальній тривалості навчання 7-8 років). Тому уведенння двоциклового навчання тє доцільним.
 
monsssterДата: Вівторок, 07.04.2015, 15:19 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
1. Двоциклове навчання. Пропонується запровадити два цикли навчання:  
1-й - до одержання першого акаде­мічного ступеня і 2-й — після його одержання. При цьому навчання у 1-му циклі має тривати не менше 3-х і не біль­ше 4-х років. Навчання впродовж другого циклу передба­чає здобуття ступеня магістра (через 1—2 роки навчання після одержання ступеня бакалавра) або докторського сту­пеня (за умови загальної тривалості навчання 7—8 років). На мою думку двоцеклове навчання э доцільним в Україні адже принесе лише позитивні зрушення в нашій освіті ! Введення бакалавратту є необхідним елементом, в освіті на, а також в будь-якій із спеціальностей, адже він надає студентам змогу преглянути свої погляди і змінити напроям діяльності !
 
bilokinДата: Вівторок, 14.04.2015, 19:30 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
За оцінками українських експертів в галузі освіти, приєднання України до Болонського процесу породить плутанину з навчальними програмами. Роботодавцям, які навчалися за часів СРСР треба пояснювати що всі сучасні ступеня вищої освіти є повноцінними і після їх отримання можна працювати за фахом, але деякі ступені більше призначені для викладачів або наукових працівників, наприклад ступінь магістр і доктор філософії. Більш низькі ступеня вищої освіти підійдуть для працевлаштування людей, які не планують працювати викладачами у ВНЗ і робити вагомий внесок в науку завдяки наукового ступеня. Це не означає що ступеня відрізняються від ступеня спеціаліст - неповноцінні, всі ступені вищої освіти повноцінні, але потрібно інформувати про це роботодавців які вчилися до розпаду СРСР і знали тільки ступінь фахівець. Ступінь фахівець в ЄС і більшості країн відсутня.Одна з серйозних проблем інтеграції української системи освіти до Болонського процесу - недостатньо повна інформованість посадових осіб як про поточний стан справ у російському та європейському освіті, так і про цілі Болонського процесу.
 
arzuvДата: Четвер, 16.04.2015, 12:04 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, двоциклове навчання є не зовсім доцільним, оскільки термін навчання збільшується на рік. наприклад, студенти, які мають лише одну спеціальність, без додаткових, вони можуть отримати ступінь бакалавра за 5 років. За новими введеннями їм доведеться вчитися два роки.
 
marianna_hДата: П'ятниця, 17.04.2015, 11:14 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Пропонується увести два цикли навчання: 1-й - доодержан­ня першого академічного ступеня і2-й - після одержання першо­гоакадемічного ступеня. При цьому тривалість навчання на 1-му циклі повиннабути не менше 3-х і не більше 4-хроків. Навчання протягом другогоциклу веде до одержання ступеня магістра (че­рез 1-2 роки навчання після
одержання 1-го ступеня) або докторсь­кого ступеня (при загальній тривалості
навчання 7-8 років).
В Українівведено кваліфікації бакалавра і магістра. Проте залишилися кваліфікації молодшого спеціаліста і спеціаліста,котрі не мають визначеногопозиціонування в європейській системі освіти.За результатами домовленостей, досягнутих наконференції у Бергені нинішнього року, кваліфікаціюмолодшого спеціа­ліста в Україні буде виведено за рамки вищої освіти. Й тепер стоїть завдання невідкладно трансформувати програми підго­товки спеціалістів упрограми підготовки магістрів. Тобтоу найближчій перспективі необхідновиконати вимогу Болонської декларації та чітко визначити двоступеневу систему
вищої освіти зі ступенями бакалавра і магістра,
 що будуть конвер­товані з такими самими дипломами всіхкраїн Європи.
 
jekatjДата: П'ятниця, 17.04.2015, 16:28 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
В Україні введено кваліфікації бакалавра і магістра. Проте залишилися кваліфікації молодшого спеціаліста і спеціаліста, котрі не мають визначеного позиціонування в європейській системі освіти.
За результатами домовленостей, досягнутих на конференції у Бергені нинішнього року, кваліфікацію молодшого спеціа-ліста в Україні буде виведено за рамки вищої освіти. Й тепер стоїть завдання невідкладно трансформувати програми підготовки спеціалістів у програми підготовки магістрів. Тобто у найближчій перспективі необхідно виконати вимогу Болонської декларації та чітко визначити двоступеневу систему вищої 
освіти зі ступенями бакалавра і магістра, що будуть конвертовані з такими самими дипломами всіх країн Європи.
Стосовно введення двоцикловогонавчання, необхідно зазначити, що проблемою вищої освіти України залишається
недостатнє визнання у суспільстві рівня «бакалавр» як кваліфікаційного рівня,
його незатребуваність вітчизняною економікою.
 
kurtovДата: Субота, 18.04.2015, 11:50 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Одним з головних багаточисельних завдань та принципів створення зони Європейської вищої освіти є введення двоциклового навчання: додипломного (бакалавр) та післядипломного (магістр). Відповідно до цього завдання проходить процес реформування системи національної освіти. При цьому нормативна база відповідно за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр” є більш розробленою ніж за освітньо-кваліфікаційним рівнем “магістр”. Вимоги до підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем “магістр” регламентуються законодавством про вищу освіту й вимагають наявності спеціальних умінь та знань, що є “достатніми для виконання завдань і обов’язків інноваційного характеру певного рівня професійної діяльності, що передбачені для первинних посад у певному виді економічної діяльності”.
    Необхідність цього бачиться, в першу чергу, в зв’язку з тим, що розвиток держави можливий за умови конкурентоспроможності її фахівців на мировому ринку. Забезпечити такий стан речей можуть лише високоосвічених фахівців, що мають можливість передавати накопичений досвід молоді. При цьому фахівці повинні мати знання та науковий досвід відповідно до суті предмету викладання. Підготовка таких фахівців проводиться за звичайною програмою, де ази початкового наукового досвіду отримуються впродовж навчання у вищому навчальному закладі за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр”, а потім виникає питання щодо необхідності продовження навчання за рівнем “магістр”, зміст програми навчання якого складений таким чином, що дозволяє розвивати мислення, вміння та навички  відповідно до науково-дослідної роботи. Наявність цих знань та вмінь та їх вміле застосуванні на відповідному виробництві, у науково-дослідній лабораторії, у закладі освіти, на промислових підприємствах, сприяє розвитку відповідної галузі, що в цілому знаходить відображення у становленні держави на ринку світових відносин.
 
3366209569Дата: Субота, 18.04.2015, 12:36 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
1-й - до одержання першого академічного ступеня і 2-й - після одержання першого академічного ступеня. При цьому тривалість навчання на 1-му циклі повинна бути не менше 3-х і не більше  4-х років. Навчання протягом другого циклу веде до одержання ступеня магістра (через 1-2 роки навчання після одержання 1-го ступеня) або  докторського ступеня (при загальній тривалості навчання 7-8 років). Тому уведенння двоциклового навчання є доцільним. Але на мою думку, двоциклове навчання є не зовсім доцільним, оскільки термін навчання збільшується на рік. Наприклад, студенти, які мають лише одну спеціальність, без додаткових, вони можуть отримати ступінь бакалавра за 5 років. За новими введеннями їм доведеться вчитися два роки. Введення бакалавратту є необхідним елементом, в освіті на, а також в будь-якій із спеціальностей, адже він надає студентам змогу преглянути свої погляди і змінити напроям діяльності!


тусічка

Повідомлення відредагував 3366209569 - Субота, 18.04.2015, 12:43
 
nukkyДата: Понеділок, 20.04.2015, 11:07 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Уведення двоциклового навчання (бакалавр, магістр). По завершенні першого циклу присвоюється академічний ступінь бакалавра. Кінцевим результатом другого циклу навчання має бути академічний ступінь магістра. При цьому тривалість навчання на 1-му циклі має бути не менше 3-х і не більше 4-х років. Навчання впродовж другого циклу передбачає отримання ступеня магістра через 1-2 роки навчання після отримання першого ступеня і докторського ступеня за умови загальної тривалості навчання 7-8 років.
 
Sasha14465Дата: Понеділок, 20.04.2015, 15:51 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Фактично пропонується ввести два циклинавчання: 1-й - до одержання першого академічного ступеня (бакалавр) і 2-й -
після його одержання (магістр). При цьому тривалість навчання на 1-му циклі має
бути не менше 3-х і не більше 4-х років. Навчання впродовж другого циклу може
передбачати отримання ступеня магістра (через 1-2 роки навчання після одержання
1-го ступеня) і/або докторського ступеня (за умови загальної тривалості
навчання 7-8 років).
 
ser_kingДата: Вівторок, 21.04.2015, 22:18 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, доцільним є введення двоциклового навчання. Одним з головних багаточисельних завдань та принципів створення зони Європейської вищої освіти є введення двоциклового навчання: ступінь бакалавра та ступінь магістра.
        До реформ у вищій школі здійснювалась підготовка фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “спеціаліст”. Професійна підготовка фахівців рівня “магістр” суттєво відрізняється від рівня “спеціаліст”. “Магістр” – це такий освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який характеризується наявністю поглиблених спеціальних умінь та знань інноваційного, дослідницького характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі.
 
alina@grigorevnaДата: Середа, 22.04.2015, 09:09 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Двоциклове навчання для України єдуже позитивним. Найперше, це стосується саме тих студентів, які під час
навчання працюють за спеціальністю. Адже маючи диплом бакалавра, ми вже маємо правопрацювати в  школі, і одночасно навчатись в університеті,отримуючи повну вищу освіту не на заочній формі навчання, а на денній. І ще однимпозитивним аспектом є те, що  тепер кожен бажаючий без перешкод має можливістьотримати ступінь магістра, не лишеу рідному виші, а й в інших ВНЗ всієї України.
 
alla_balanyukДата: Середа, 22.04.2015, 14:55 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Необхідність цього бачиться, в першу чергу, в зв’язку з тим, що розвиток держави можливий за умови конкурентоспроможності її фахівців на мировому ринку. Забезпечити такий стан речей можуть лише високоосвічених фахівців, що мають можливість передавати накопичений досвід молоді. При цьому фахівці повинні мати знання та науковий досвід відповідно до суті предмету викладання. Підготовка таких фахівців проводиться за звичайною програмою, де ази початкового наукового досвіду отримуються впродовж навчання у вищому навчальному закладі за освітньо-кваліфікаційним рівнем “бакалавр”, а потім виникає питання щодо необхідності продовження навчання за рівнем “магістр”, зміст програми навчання якого складений таким чином, що дозволяє розвивати мислення, вміння та навички відповідно до науково-дослідної роботи. Наявність цих знань та вмінь та їх вміле застосуванні на відповідному виробництві, у науково-дослідній лабораторії, у закладі освіти, на промислових підприємствах, сприяє розвитку відповідної галузі, що в цілому знаходить відображення у становленні держави на ринку світових відносин.
 
3392113562Дата: Середа, 22.04.2015, 22:19 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Двоциклове навчання вУкраїні, на мою думку, не є зовсім доречним, адже це веде до того, що всі прагнуть бути магістрами, а це цілковито знищує такий кваліфікаційний рівень як «спеціаліст», що завжди було актуальним і цінним. Вважаю, що магістратура має бути не обов’язковою для всіх, не служити базовою, а бутидодатковою. Стосовно освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», то впевнена, що наврядчи хто-небудь зі студентів, які навчаються у ВНЗ захочуть переривати освіту, оволодівши лише 1-м циклом.
 
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Двоциклове навчання
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz