Четвер, 28.03.2024
Педагогіка
Шановні форумчани! Просимо створювати інформативні та змістовні повідомлення. Кожне повідомлення, яке не відповідає тематиці, містить лише смайл або два-три слова, розцінюється як флуд (пустослів'я) і підлягає видаленню. Недотримання цих правил і правил форуму та ігнорування зауважень адміністрації може призвести до бану, який передбачає заборону учаснику спілкуватись на форумі.
[ Нові повідомлення · Учасники · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Болонський процес очима студентів
Болонський процес очима студентів
adminДата: Неділя, 28.04.2013, 20:51 | Повідомлення # 1
Генералісімус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1319
Репутація: 42
Статус: Offline
Ваше враження від статтей "Болонський процес очима студентів"

Які недоречнеості Ви помітили? Чому, на Вашу думку, вони виникли?


Пункт 1. Аdmin завжди правий!
Пункт 2. Якщо admin не правий, див. п.1!
 
saninoДата: Вівторок, 07.04.2015, 15:00 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Мені дуже подобається ця система навчання, тому що вона передбачає двоступеневу систему освіти – здобуття рівня бакалавр і магістр,
оминаючи будь-які проміжні ступені. Також Болонська система привчає нас до самостійності, адже викладений матеріал можливо вивчати як самостійно - через електронно модульне середовище навчання «MOODLE», так і з допомогою викладачів. Це черговий крок України до Європи.
 
monsssterДата: Вівторок, 07.04.2015, 15:34 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонський процес має хорошу характеристику, тому що кожний студент, в період свого навчання з певної дисципліни має можливість набрати певну кількість балів, і може отримати допуск до іспиту чи заліку, а це з точки зору студента дуже дорбре. Завдяки Болонському процесу студенти мають право разом із дипломом отримати додаток до диплому європейського зразка, завдяки якому в подальшому, можуть працювати і за кордоном, а це є великою перевагою Болонського процесу. Дуже шкода, що Болонська система не сприймається більшістю наших студентів як шлях до інтеграції в європейський простір вищої освіти.
 
bilokinДата: Вівторок, 14.04.2015, 19:03 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонська система освіти якнайкраще забезпечує систематичне навчання, дозволяє здійснювати регулярний контроль рівня засвоєння окремих блоків навчального матеріалу і цілого курсу, що викладається. Для студентів такий процес навчання, з одного боку, виявляє свою перевагу у необхідності підготовки меншого обсягу матеріалу для складання кожного змістового модуля, дозволяє глибше та докладніше вивчати окремі теми та розділи курсу. З іншого — усуває можливість пропусків семінарських і практичних занять, всіх видів самостійних робіт для отримання найвищих балів на фініші.
 
alla_balanyukДата: Четвер, 16.04.2015, 09:14 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонський процес дає можливість змінити культуру вищої освіти в цілому, оскільки це процес творчий. У ньому немає законів діяльності, але є можливість обмінюватися думками, відстоювати свої позиції, визначати, які знання, уміння та навички потрібні студентам, щоб вони стали конкурентноспроможними спеціалістами, і як зробити саму систему вищої освіти досконалою.

Повідомлення відредагував alla_balanyuk - Четвер, 16.04.2015, 09:15
 
marianna_hДата: Четвер, 16.04.2015, 11:34 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
Навчання за Болонською системою передбачає самостійне опрацювання матеріалу, приблизно  75% — готуєшся сам, тобто в бібліотеці чи  в Інтернеті.  Для свідомих студентів це лише  накраще, адже можна покращити свої показники. І на мою думку це великий плюс, тому що ти можеш  сам обирати, на чому  зупинитися детальніше, а що можна «галопом» пройти. Проблемка виникає для тих, кому самостійно працювати ліньки. Але малоймовірно, що для таких студентів допоможе більша кількість лекцій — вони з таким же успіхом втомляться слухати викладача як і самостійно щось шукати. За Болонської системи кожен бал дуже важливий. Тому хворіти ніколи, бо всерівно доведеться відпрацьовувати весь той велечезний обсяг інформації. Болонський процес — явище, загалом, позитивне, тільки потрібно вміло його впроваджувати.

Повідомлення відредагував marianna_h - Четвер, 16.04.2015, 11:35
 
arzuvДата: Четвер, 16.04.2015, 11:47 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, загальний рівень обізнаності з принципами Болонського процесу є "більш-менш задовільним", тому що студентам при вступі до ВУЗу не надають необхідну детальну інформацію, аби студент міг ознайомитись з нею. А якщо така інформація подається, то у строго науковому стилі, так, що звичайному абітурієнту чи навіть першокурснику просто важко розібратися у самих термінах, не то що у цілому процесі. Тому я вважаю доцільним, вводити дисципліну "Вища освіта і болонський процес" з першого курсу, щоб допомогти студентам орієнтуватися у власній системі навчання.
 
024086Дата: Четвер, 16.04.2015, 12:02 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, у кого було бажання вчитися, той гриз граніт науки за п’ятибальною системою, гризе і за кредитно-модульною. А студенти, у яких прагнення отримати знання немає, тепер просто намагаються заробити певний мінімум балів, їм цього досить. Інша справа, що зараз нам, магістрам, важкувато розібратися у новій європейській системі оцінювання.
 
jekatjДата: П'ятниця, 17.04.2015, 16:44 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що введення ECTS-оцінювання ніяк не вплинуло на засвоєння знань студентами. У кого було бажання вчитися, той гриз граніт науки за п’ятибальною системою, гризе і за кредитно-модульною. А студенти, у яких прагнення отримати знання немає, тепер просто намагаються заробити певний мінімум балів, їм цього досить. Також дехто зі студентів каже, що викладач не встигає опитати всіх за одне заняття. Однак із особистого досвіду скажу, що не відповідає лише той, хто не хоче. Такі студенти більше розраховують на модульні контрольні, на яких можна отримати більшу кількість балів. Решта працюють на повну силу. Всі семінари та практичні роботи добре продумані, структуру занять викладачі складають так, щоб кожен студент був задіяний. Чи адекватно викладачі оцінюють студентів? Так, на 100%, у нашій групі всі задоволені.

Повідомлення відредагував jekatj - П'ятниця, 17.04.2015, 16:45
 
kurtovДата: Субота, 18.04.2015, 11:28 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що Болонська система краща за стару. Багатьом вона не нодобається тому, що стало потрібно працювати більше. Взяти, хоча б, курс, який складається з 10 практичних занять. На цих заняттях студенти можуть набрати 100 балів, але для цього необхідно готуватися до кожного заняття, щоб отримати «відмінно». Можливість отримати 10 балів залежить від повноти відповіді студента. Це не те, що було раніше: відповів на двох із десяти заняттях — і отримав п’ятірку, а потім ще й контрольну написав на «відмінно» — і все. Словом, кредитно-модульна система студентам не подобається, тому що потребує зусиль! Але на виході студенти мають кращі знання.
 
3366209569Дата: Субота, 18.04.2015, 13:52 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, Болонський процес має хорошу характеристику, тому що кожний студент, в період свого навчання з певної дисципліни має можливість набрати певну кількість балів, і може отримати допуск до іспиту чи заліку, а це з точки зору студента дуже добре :yes: .
У студентів є такий вислів “Від сесії до сесії живуть студенти весело”. За Болонською системою від сесії до сесії уже не дуже весело. Потрібно ходити на всі заняття, і не просто ходити, а треба ще й відповідати, робити домашні завдання, писати письмові роботи, виконувати і захищати практичні та лабораторні роботи, і таким чином, по краплині збирати бали, щоб допустили до іспиту. Адже за Болонською системою кожен бал дуже цінний. Бали ставлять навіть за відвідування, пропущений матеріал все одно необхідно відпрацювати. Це стимулює студента скоріше з'явитися на навчанні.
І тому проблеми, зазвичай, виникають у тих студентів, які не працюють систематично, в останню ніч намагаються вивчити весь матеріал. Іноді це в них навіть непогано виходить і вони за іспити можуть отримати “добре”. Але за Болонської системи, якщо студент не працював протягом семестру, може з'явитися “не зараховано”. Та більшість студентів старанно відвідують заняття, вчасно виконують практичні й лабораторні роботи, беруть участь у конференціях. Крім того, коли вчиш все в останню ніч — діє короткострокова пам'ять, тобто: зазубрив- здав-забув. Якщо ж вчитися під час всього семестру, матеріал не тільки гарно запам'ятовується. Таким чином, результатом є не тільки гарна оцінка, а й ґрунтовні знання та збережені нервові клітини.
Болонська система дає можливість студенту самореалізуватися.


тусічка

Повідомлення відредагував 3366209569 - Субота, 18.04.2015, 13:52
 
tatyana_chornaДата: Неділя, 19.04.2015, 21:04 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 6
Репутація: 0
Статус: Offline
— На мою думку, Болонська система освіти якнайкраще забезпечує систематичне навчання, дозволяє здійснювати регулярний контроль рівня засвоєння окремих блоків навчального матеріалу і цілого курсу, що викладається. Для студентів такий процес навчання, з одного боку, виявляє свою перевагу у необхідності підготовки меншого обсягу матеріалу для складання кожного змістового модуля, дозволяє глибше та докладніше вивчати окремі теми та розділи курсу. З іншого — усуває можливість пропусків семінарських і практичних занять, всіх видів самостійних робіт для отримання найвищих балів на фініші.
Попри вдало розроблений механізм функціонування Болонської системи, його реалізація у нашій країні викликає багато суперечливих тверджень, зокрема, з боку студентів. Із власного досвіду навчання за кредитно-модульною системою протягом останнього семестру (попередні чотири курси мали традиційний п’ятибальний його варіант) можу відзначити такі її недоліки (тобто недоліки її інтерпретації в українських вузах): проблематичність отримання необхідної кількості балів на семінарах і практичних заняттях через велику кількість студентів у групах; суб’єктивне ставлення викладачів до шкали «мінімум-максимум» балів для зарахування результатів іспиту автоматично; зарахування балів на основі кількості, а не якості виявленого знання; як наслідок — «переслідування балів» студентами замість наукової зацікавленості у матеріалі. Головним же недоліком Болонської системи вважаю формалізованість способу оцінювання інтелектуальних набутків студентів, облік знань із гуманітарних наук за математичним принципом. Загалом, у порівнянні з традиційною системою освіти в Україні, Болонська система виграє, оскільки сприяє ефективному засвоєнню матеріалу, безперервності навчання і високій якості знань.
 
nukkyДата: Понеділок, 20.04.2015, 10:26 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю, що введення ECTS-оцінювання ніяк не вплинуло на засвоєння знань студентами. У кого було бажання вчитися, той гриз граніт науки за п’ятибальною системою, гризе і за кредитно-модульною. А студенти, у яких прагнення отримати знання немає, тепер просто намагаються заробити певний мінімум балів, їм цього досить. Інша справа, що зараз нам, магістрам, важкувато розібратися у новій європейській системі оцінювання. Ми звикли до традиційних четвірок і п’ятірок, а тепер, отримавши певну кількість балів, думаємо, яку ж оцінку отримали «зрозумілою» нам мовою.
 
Sasha14465Дата: Понеділок, 20.04.2015, 15:43 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Якщо чесно, мені було комфортніше здобувати освіту за старою системою оцінювання, коли студент протягом семестру навчався, відповідав на семінарських і практичних заняттях, писав контрольні, міг заробити «автомат», а в кінці семестру складав іспит або залік. Чомусь здається, що за такої системи навчаннябуло більше мотивації вчитися, а не заробляти бали. Хоча я зовсім не вважаю, що Болонська система — це погано. Мені здається, що стобальна система також може мотивувати студента вчитися, адже для того, щоб отримати допуск до іспиту, необхідно набрати мінімум балів, а це неможливо, якщо прогулювати пари або сидіти на них мовчки. Крім того, мені здається, що європейська система може більш об’єктивно оцінити знання студента, бо раніше існувало всього п’ять балів, а зараз, наприклад, у класичне поняття «п’ять» входить близько 10–15 балів, що дозволяє викладачу більш точно й об’єктивно оцінити знання студента. Крім того,
з Болонською системою залишився варіант отримання оцінки «автоматом». Для цього необхідно просто набрати достатню кількість балів, і не доведеться готуватися до екзамену.


Повідомлення відредагував Sasha14465 - Понеділок, 20.04.2015, 15:46
 
ser_kingДата: Вівторок, 21.04.2015, 22:34 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 16
Репутація: 0
Статус: Offline
На мою думку, основним питанням тут є те, що студенти мало знають про Болонську систему, мало хто цікавиться її метою та основними засадами. Тому, й не отримують, того, що могли б отримувати. Мало хто знає, що студенти можуть формувати індивідуальний план навчання, обирати частину курсів самостійно. Я вважаю, що досить важливим аспектом є мобільність студентів, викладачів як в середині країни, так і за її межами, адже це гарна можливість, перейняти досвід інших ВУЗів та порівняти освіту в своєму ВУЗі, країні з іншими.
 
Форум » Веб-семінари » Вища освіта України і Болонський процес » Болонський процес очима студентів
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук:

Найактивніші користувачі форуму:
  • admin
  • savradim
  • Провідник
  • red
  • galanet
  • zagadkova_dysha_liruka
  • lena
  • MASK
  • Vladyka
  • Tiagai_Ivan
  • Сьогодні на форумі були:
    Copyright Стеценко Н.М. © 2024
    Сайт управляється системою uCoz